Aihe vapaa Miks vitussa lidliin ees tulee se kotitesti jos sitä ei voi käyttää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Siis logiikka nyt vittu oikeesti. Huudan :D miks kauppaan tulee kotitesti jos sanotaan että koronaoireisena pitää mennä ammattilaisen tekemään testiin. Mihin se kotitesti sit oikeen on tarkoitettu :DDDDD ei mihinkään. Aivan. Voi vitun idiootit oikeesti :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Ja vittu ihanku minä nyt pystyisin testaamaan :D niitä kulus viikossa joku 12kpl kun pääsisin vauhtiin
Mul ei kyl kävis tolleen varmaan. Luulen et testaisin vaan sillon jos "pitäis". Mutta jos kerta sitä ei saa käyttää ns virallisena testinä ni mihin tarkotukseen niitä sitte vittu ostetaan.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Mul ei kyl kävis tolleen varmaan. Luulen et testaisin vaan sillon jos "pitäis". Mutta jos kerta sitä ei saa käyttää ns virallisena testinä ni mihin tarkotukseen niitä sitte vittu ostetaan.
Sitä pohdin kyllä. Ja tuosta syystä testaisin, koska olen hiton vainoharhainen enkä luottais niihin vaan vetäsisin muutaman testin peräkkäin. Ihan hemmetin outo vuosi D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
ja sit mitä hemmettiä, jos epäilet että sulla on korona ni lähekkö sit oireisena hakee sitä testiä kaupasta? ._.
Nii no joooo sekin mut en tiiä jos käyttää tyyliin hanskoi ja maskii ja kaikkee ni emt onkse nii paha? Ja käy nopee
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Se onkin kai tarkoitettu siihen, että jos esim. pidätte perhejuhlan, kaikki voi ennen sitä tehdä varmuuden vuoksi tuon kotitestin, jolloin varmistuu ettei kukaan oo oireeton kantaja.

Meillä koulussa niitä käytettiin siihen, että kaikki teki sen ennen kahdenkeskistä tapaamista opettajan kanssa.

Mutta eihän se tosiaan yhtä varma oo kuin ne oikeat testit.

Niin, ja Lidl on ottanut ne valikoimiin tietty siksi että haluaa rahaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Se onkin kai tarkoitettu siihen, että jos esim. pidätte perhejuhlan, kaikki voi ennen sitä tehdä varmuuden vuoksi tuon kotitestin, jolloin varmistuu ettei kukaan oo oireeton kantaja.

Meillä koulussa niitä käytettiin siihen, että kaikki teki sen ennen kahdenkeskistä tapaamista opettajan kanssa.

Mutta eihän se tosiaan yhtä varma oo kuin ne oikeat testit.

Niin, ja Lidl on ottanut ne valikoimiin tietty siksi että haluaa rahaa.
Okei mut muistelen lukeneeni ettei sitä kannattais (siis sitä kotitestiäkään) tehdä oireettomana. Joten. Mut en tiiä sit. Tai että tos artikkelissa mun mielestä sanottiin kyllä että sitä ei oo tarkotettu oireettomien testaamiseen
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Okei mut muistelen lukeneeni ettei sitä kannattais (siis sitä kotitestiäkään) tehdä oireettomana. Joten. Mut en tiiä sit. Tai että tos artikkelissa mun mielestä sanottiin kyllä että sitä ei oo tarkotettu oireettomien testaamiseen
Missä artikkelissa?
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Täällä Englannissa ainakin ollaan pyritty saamaan kaikille kotitestit että testasi 2x viikossa jos käy töissä) koulussa jolloin vältetään korona levittämistä oireettomana. Itse olen testannut jo marraskuusta asti 2x viikko vaikka ei oireita ole ollut. Nyt kun täällä aletaan pikkuhiljaa hölläämään säädöksiä niin kotitestit on just sitä varten että jos esimerkiksi on menossa muutaman kaverin kanssa terassille, niin ennen tapaamista jokainen voi testata ettei oireettomana kanna koronaa ja levitä sitä. Lääkärin testeihin ei oireettomana pääse.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Okei mut muistelen lukeneeni ettei sitä kannattais (siis sitä kotitestiäkään) tehdä oireettomana. Joten. Mut en tiiä sit. Tai että tos artikkelissa mun mielestä sanottiin kyllä että sitä ei oo tarkotettu oireettomien testaamiseen
Tämä on kyllä ihmeellinen asia. Täällä se nimenomaan on oireettomien testaamiseen ja sääntö on että jos näyttää positiivista niin aloittaa karanteenin ja sitten heti hakeutuu oikeaan lääkärin testiin. Koska tällä hetkellä se isoin huoli on nimenomaan oireettomat tartuttajat.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ylös Pohja