Joo siis ei oo kuulunu yhtään mitään...aina käy jotain tämmöstäei vieläkään vai?? onpa outoa D: en mä usko, et on sinun hankaluudesta kyse. mitä jos laitat vaik huome tai ens viikol viestii, et heiiii unohitko minut tms?
höh D: mä uskoisin, et se on vaa jotenki unohtanu tai jotain muuta inhimillistä. mutta jepsuli, laita ihmees uus viesti!Joo siis ei oo kuulunu yhtään mitään...aina käy jotain tämmöstä
Ja siis joo pitäs varmaan laittaa sille viesti uudestaan
Joo mietin viimeviikolla et jos se hoitaa meidän koulua vaan maanantaina ja tiistaina ku sillon vastasi kumpanakin mut ei voi olla sekään kun 1. Oon käyny siellä joku keskiviikko ja 2. Se ei oo vastannu tälläkään viikollahöh D: mä uskoisin, et se on vaa jotenki unohtanu tai jotain muuta inhimillistä. mutta jepsuli, laita ihmees uus viesti!
huh... oudommaksi vaan menee, jos mult kysytään D: hmm... haluun silti uskoa, et sit se vastais ku pistäis vielä yhden viestin D:Joo mietin viimeviikolla et jos se hoitaa meidän koulua vaan maanantaina ja tiistaina ku sillon vastasi kumpanakin mut ei voi olla sekään kun 1. Oon käyny siellä joku keskiviikko ja 2. Se ei oo vastannu tälläkään viikolla
jepsuli! ite varmaa laittaisin vaa legit jotain et hei, huomasin ettet oo vastannu mulle hetkeen D: mut toisaalt mä en tiedä, mikä on ns. normaali tapa sanoa siitä, joten must ei välttämättä oo tässä apua D:::ToivotaanD:
Mitenhän siltä vois sillai nätisti kysyä että hei unohitko mut?
Äh joo en tiiä hmm miks tää on näin hankalaajepsuli! ite varmaa laittaisin vaa legit jotain et hei, huomasin ettet oo vastannu mulle hetkeen D: mut toisaalt mä en tiedä, mikä on ns. normaali tapa sanoa siitä, joten must ei välttämättä oo tässä apua D:::
en osaa sanoa ;__; eksyispä tänne joku asiantuntija viestien kirjottamisessa D::::Äh joo en tiiä hmm miks tää on näin hankalaa
Olen kaikkien alojen asiantuntija, mutta olen myös kallis mies.en osaa sanoa ;__; eksyispä tänne joku asiantuntija viestien kirjottamisessa D::::
Jos olisi kavereita..Kaverialennusta?
noh jopas sattui D: skeletorilta ei alennusta tipu, niin kai se pitää itse miettiä tätä. hmm...Joo no sä taidat olla lähimpänä asiantuntiaaD:
Joo kiitos.noh jopas sattui D: skeletorilta ei alennusta tipu, niin kai se pitää itse miettiä tätä. hmm...
mä melkee laittaisin vain että "hei, huomasin, ettet vastannut edelliseen viestiini. tuleeko siis opo ja ryhmänohjaaja myös siihen tapaamiseen?" tai jotain tonne suuntaan
Näin hän vastasi ja melkein hetiJoo kiitos.
Kerkesin just äsken laittaa vaan yksinkertaisesti että "Moikka. Mitäs tässä nyt siis tehdään"
Jospa se on ihan hyvä
Joo kiitos.
Kerkesin just äsken laittaa vaan yksinkertaisesti että "Moikka. Mitäs tässä nyt siis tehdään"
Jospa se on ihan hyvä
kyl se oli hyvä! D: ja vastaa vaan noin, mitäs sitä turhia selittelemäänNäin hän vastasi ja melkein heti
"Moikka.
Kokoonnutaan vain ihan sillä porukalla, mikä sinulle hyvä. Opon läsnäolon kokisin itse hyväksi siksi, että hän osaisi katsoa sinulle sitten sopivan määrän opintojaksoja.
Katson ensi viikolla aikaehdotusta tälle tapaamiselle!"
Mitä vastaan? Sanonu vaan että "Okei kiitos. Opo voi tulla."?
ai et täl viikol pitäs olla se aika jo vai et se sovitaan nyt? D:Mitäs kun se ei ole vastannut mitään vaikka sanoi että tällä viikolla sovitaan aikaa?
@persikkapyllykkä
aa!! no sit ei vielä hätää, nyt o vast tiistai kuitenki D: uskois ainaki et enne esim. perjantait laittaisKai sovitaan?
sormet ristiin ja peukut pystyyn! erkka vissii tarkottaa erityisopettajaa, jos oon oikei ymmärtäny? onks sil niinku tosi mont kouluu tms. sen vastuualueina? D:Joo toivotaan ettei unohda laittaa viestiä
Joo erityisope se on. Ja en oo ihan varma mut luulisin et sillä on useempiseempi koulusormet ristiin ja peukut pystyyn! erkka vissii tarkottaa erityisopettajaa, jos oon oikei ymmärtäny? onks sil niinku tosi mont kouluu tms. sen vastuualueina? D:
ah, aivan niin D: se toki selittää asioita, tai niinku et kui sil kestää joskus vastaa ku sil on varmaa aika paljo tekemist. rip D:Joo erityisope se on. Ja en oo ihan varma mut luulisin et sillä on useempiseempi koulu