et vissii aiemmi sanonu, mut ymmärrän D: huokaus... siis luokanvalvoja oli sitä mieltä et sul ei oo mitään ja psykologi ol sillee moikka? voi ssssssss- ku PERKELE soikoon: se on oikeesti ihan turhaa kysellä muilta ihmisiltä jotai, ku ei ne läheskään aina huomaa tollasia asioita. VARSINKAAN luokanvalvojat tms. ni ei tunnu koskaa huomaavan mitään. mitään.
pystyksä sanoo ton sille erkalle myös? imo sen pitäis kuunnella sua täs asias, ja ensi näkisitte sellattii et siel ei ois opoo tai ro ollenkaan - ja myöhemmin sit on, jos tarve vaatii. ja sit voit legit kysyy, et miks siel pitäs olla ne D:
Joo siis luokan valvoja ei ollu huomannu kuulemma mitään (ja se on se joka opetti mua oikeesti sen 3h viikossa eikä ollu ollu meillä ku tyyliin vuoden (vanha jäi äitiyslomalle jne))
Sit se mikä pahinta vielä ku sai tietää ni "halus jutella siitä mun kanssa tunnin jälkeen". Mä en ois halunnu ja sanoinki sille vaan kaikkeen et Joo ihan ok ja lähin.
Ja siis mä yritin kysyä et onko pakko olla noin hirveesti ihmisiä ekalla kertaa ja se vastas että:
"Opon läsnäolon kokisin itse hyväksi siksi, että hän osaisi katsoa sinulle sitten sopivan määrän opintojaksoja."
En nyt sitten tiedä tarkoittaako tuo että hänenkin mielestä jotain on vähän vinossa ja että olen "kiireellinen" kun olen saamassa ajan jo ennen joulua eli aika nopeasti. En kyllä sitten yhtään tiedä. Olin vastannut että Okei opo käy mutta rosta en ollu sanonu mitään ja kappas kehveli ku wilma viesti lähti myös sille. Meinasin itkeä ku se vastas että sillekkin käy se aika koska nyt se on sitten aika varmasti joko oikeasti huolissaan tai mukahuolissaan enkä tiedä kumpi on pahempi.
Ja en tiedä mitä opo tulisi sanomaan kun olen tänään häneltä kysynyt yhden extra japanin kurssin näinkin viime hetkellä että se alkoi tänään...
//edit: ja vieläkin kutisee semmonen et jis mulla ei oikeesti oo mitään ja nuille kaikille kerrottiin ja nyt ne kaikki tietää ja sit be myös sais tietää jos oikeesti mulla ei oo mitään syytä tälle ja et en vaan yritä tarpeeksi tai jotain