Miksi hitossa näen tollasia unia pojista jotka kiusasi mua peruskoulussa?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Hyvin romanttisia vieläpä. Viime yönäkin epäilin tommosenkin unen aikana että voiko tuo muka oikeesti flirttailla mulle noin vaik aina se on ollu mut nähdessä sillee ”hyi.” Ja se ite haisi siinä unessa ihan pierulle kun se oli ihan mussa kii. Jopa onnistuin huijaamaan itseäni kyseisessä unessa niin että uskoin sen koko unen olevan totta. Ja luulin sen vedättävän minua jotenkin.
Yhtenä yönä näin unta yhestä toisesta kiusaajapojasta. Sen kanssa me oltiin yhtä aikaa vankilassa ja sit meille puhkesi sek*isuhde.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Haluaisin niin kovin vastata, mutta saan kuitenkin bannit kun moderaattori napsauttaa kommentin vihapuheeksi kun menee tunteisiin eikä vastaa omaa mielipidettä!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Haluaisin niin kovin vastata, mutta saan kuitenkin bannit kun moderaattori napsauttaa kommentin vihapuheeksi kun menee tunteisiin eikä vastaa omaa mielipidettä!
Tarkoitatko sitä, että jos olen loukkaantunut yhdestä kommentista/keskustelusta viestiketjussa, niin se tarkoittaa sitä, että niin kävisi jokaisen kommentin kohdalla ja tulisi vieläpä bannia? Mun on pakko kertoa, etten itse sooloile tollasissa tilanteissa todellakaan.

Ja yleensä olen nauranut huumorillesi ja vitsejäsi olen oikeesti kaipaillutkin.
On kuitenkin hyvä muistaa se, että kaikki jutut ei aina mee yks yhteen kaikkien kanssa. Harmittaa jos minulle ei uskalla sanoa oikeasti yhtään mitään sen vuoksi ku olen niin ”herkkä moderaattori”. Mä koen tämän sivuston myös viihdykkeenä ja ajanvietteenä itselleni enkä vietä täällä aikaa ainoastaan moderaattorina. En ole koko ajan jahtaamassa tätä paikkaa sillä silmällä, että ”jaahas, kenelle sitä bannia seuraavaksi laitetaan?”
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Tarkoitatko sitä, että jos olen loukkaantunut yhdestä kommentista/keskustelusta viestiketjussa, niin se tarkoittaa sitä, että niin kävisi jokaisen kommentin kohdalla ja tulisi vieläpä bannia? Mun on pakko kertoa, etten itse sooloile tollasissa tilanteissa todellakaan.

Ja yleensä olen nauranut huumorillesi ja vitsejäsi olen oikeesti kaipaillutkin.
On kuitenkin hyvä muistaa se, että kaikki jutut ei aina mee yks yhteen kaikkien kanssa. Harmittaa jos minulle ei uskalla sanoa oikeasti yhtään mitään sen vuoksi ku olen niin ”herkkä moderaattori”. Mä koen tämän sivuston myös viihdykkeenä ja ajanvietteenä itselleni enkä vietä täällä aikaa ainoastaan moderaattorina. En ole koko ajan jahtaamassa tätä paikkaa sillä silmällä, että ”jaahas, kenelle sitä bannia seuraavaksi laitetaan?”
Tästä varmaan tulee bannit, mutta vittuako loukkaannuit siitä että sinulle sanotaan totuuksia? Ylitit rajasi moderaattorina enkä voi antaa sitä anteeksi, immortalem on paljon parempi työssään kuin sinä olet.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Hassua, että välillä tuollaisia henkilöitä näkee unissa, vaikkei heille olisi uhrannut ajatustakaan hereillä ollessa pitkiin aikoihin. Ja sitten ne unet on vielä tuollaisia... Näin joku aika sitten unta, jossa flirttailin erään yläasteaikaisen luokkalaisen kanssa. En voi tarpeeksi hyvin kuvailla tunteitani tätä henkilöä kohtaan, mutta vihaan häntä paljon enkä todellakaan halua häntä uniini :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tästä varmaan tulee bannit, mutta vittuako loukkaannuit siitä että sinulle sanotaan totuuksia? Ylitit rajasi moderaattorina enkä voi antaa sitä anteeksi, immortalem on paljon parempi työssään kuin sinä olet.
Totuuksille olisi mielenkiintoista kuulla aina lähdekin, niin tietää, että mihin asioihin keskittyy elämässä.
Ja niinkuin sanoin, minä en tehnyt sitä päätöstä yksin. Tietääkseni en ollut sen keskustelun aikana moderaattorina vaan ihan omana itsenäni, ihmisenä jolla on myös omat mielipiteet ja oikeudet. Tuo kommentti ei minua onnistu loukkaamaan, koska ei vaan ole kypsää lähteä vertailemaan toiseen moderaattoriin, vieläpä julkisesti kaikkien nähden.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Totuuksille olisi mielenkiintoista kuulla aina lähdekin, niin tietää, että mihin asioihin keskittyy elämässä.
Ja niinkuin sanoin, minä en tehnyt sitä päätöstä yksin. Tietääkseni en ollut sen keskustelun aikana moderaattorina vaan ihan omana itsenäni, ihmisenä jolla on myös omat mielipiteet ja oikeudet. Tuo kommentti ei minua onnistu loukkaamaan, koska ei vaan ole kypsää lähteä vertailemaan toiseen moderaattoriin, vieläpä julkisesti kaikkien nähden.
Kissan karvat, sinulla meni tunteisiin ja annoit bannia, koska pystyit siihen. Pikkuhitler.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kissan karvat, sinulla meni tunteisiin ja annoit bannia, koska pystyit siihen. Pikkuhitler.
Asia on selvityksen alla. Sitten voidaan jatkaa keskustelua, toivottavasti asiallisissa merkeissä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Asia on selvityksen alla. Sitten voidaan jatkaa keskustelua, toivottavasti asiallisissa merkeissä.
Miten sinä epäbannaat minut? Annat kellon kultaisille eläkepäiville?

Se, että halusit olla isoin tyttö autistien hiekkalaatikolla, ei ollut ongelmani. Se, että sanoin asiasta niin otit nokkiisi ja käytit asemaasi väärin. Tämäkin tullee kääntymään niin, että annat bannia vaikka ei ole asiasi.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Keskustelu loppui silloin, kun sinulle tuli paha mieli, kun et ollut erityinen. Tyllerö, sinä olet spesiaali keissi!

Ja tähän @immortalem @varasija
Helppo tämä on ratkaista, sinäkin olisit voinut vain myöntää että olet ääliö.
Eli lähteenä on täysin omat oletuksesi. Mutta keskustellaan tästä huomenna kun ollaan nukuttu tai vietetty yömme millä tahansa tavalla. Itse en ainakaan keskity tätä yötä käyttämään aikaani tyhjänpäiväiseen riitelyyn. Öitä!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Eli lähteenä on täysin omat oletuksesi. Mutta keskustellaan tästä huomenna kun ollaan nukuttu tai vietetty yömme millä tahansa tavalla. Itse en ainakaan keskity tätä yötä käyttämään aikaani tyhjänpäiväiseen riitelyyn. Öitä!
Ainoa, jota kiinnosti se keskustelu oli sinä. Yhtään sivuston sääntöä en rikkonut siinä keskustelussa, paitsi sen natsinaudan laittamaa vihapuhetta, koska se on aina kun toisella menee tunteisiin.

Mutta pakene uniisi, pakene päiväuniisi, pakene faktaa että olit väärässä ja teit väärin (pienellä sivustolla).
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En tiiä tosta draamasta mitään, mutta keskustelun alkuperäiseen aiheeseen liittyen, mäkin nään välillä tommosia unia, joka on kyl tosi outoo. Ja viimeks ehkä viikko sitten näin parikin yötä putkeen unia niin että molemmissa oli joku ala-asteluokkalainen, jota en ollut nähnyt tai miettinyt aikoihin. D: Niissä unissa ei kuitenkaan oikein tapahtunut mitään.

Sit oon tosi usein nähnyt esim. yhestä mun yläastekiusaajasta unia, joissa tyyliin flirttaillaan ja seurustellaan, mutta enää en oo semmosia niin nähnyt ja viimesimmissä oon tainnut aatellakki just tolleen miten sä, että se varmaan yrittää jotenkin huijata mua enkä vois muutenkaan ikinä olla semmosen ihmisen kanssa, joka on kiusannut mua. :D
 
Ylös Pohja