miksi nimien värit ei vaihdu, vaikka pitäisi?

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
vaikka olisi jollain enemmän viestejä kuin toisella, väri ei vaihdu??
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Onko sillä väliä? Itseltä jäänyt varmaan neljännestusina väriä saamatta enkä ole ulissut asiasta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Onko sillä väliä? Itseltä jäänyt varmaan neljännestusina väriä saamatta enkä ole ulissut asiasta.
Siitä se varmaan johtuu kun olen aina ajatellut sun tasovärin punaisena :DDD
Ja kun miettiin pitkään varasijan historiaan on tuntunut vaikeaa kuvitella esim. Oranssia ja vihreää Skeletoria…
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Saattaa mennä hetki.
Tää taidettiin selittää syy tai jotain ukk:ssa
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Ootko ns. koko ajan kirjautuneena, tai siis kirjaudutko automaattisesti? Veikkaan että siksi joillakin jumittuu, saattais muuttua kirjautumalla ulos hetkeksi (tai sitten ei ja toi on joku muu bugi).
oon automaattisesti kirjautunneena, mutta olen myös kirjautunu ulos.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
oon automaattisesti kirjautunneena, mutta olen myös kirjautunu ulos.
Aa joo, jos se kirjautuminen ei auta niin sit pitää varmaan vaan toivoa että jossakin vaiheessa vaihtuu :/ Voihan tosta laittaa ylläpidollekin viestiä, jos kovasti tahtoo uuden värin ja edellinen on ollut pitkään jumissa.

//Joo näemmä tuolla UKK:ssakin oli annettu vaihtoehdoiksi "kokeile kirjautua sisään uudelleen, ilmoita asiasta ylläpidolle tai odota". :D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Aa joo, jos se kirjautuminen ei auta niin sit pitää varmaan vaan toivoa että jossakin vaiheessa vaihtuu :/ Voihan tosta laittaa ylläpidollekin viestiä, jos kovasti tahtoo uuden värin ja edellinen on ollut pitkään jumissa.
ei tässä mittään. kyllä pärjään tälläkin värillä :D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Mp siitä, etten oo edes huomannu tällästä :D Iha tyytyväisenä oon vaa kattellu, että kiva kun on värejä maailmas
 
Ylös Pohja