Siitä se varmaan johtuu kun olen aina ajatellut sun tasovärin punaisena :DDDOnko sillä väliä? Itseltä jäänyt varmaan neljännestusina väriä saamatta enkä ole ulissut asiasta.
oon automaattisesti kirjautunneena, mutta olen myös kirjautunu ulos.Ootko ns. koko ajan kirjautuneena, tai siis kirjaudutko automaattisesti? Veikkaan että siksi joillakin jumittuu, saattais muuttua kirjautumalla ulos hetkeksi (tai sitten ei ja toi on joku muu bugi).
Taidettiin suositella uloskirjautumista ja sen sellaista.hetki, niinkun eipitsaa:lla..?
kyllä se ehkä varmaan viimestään seuraavalla tasolla vaihtuu.
Aa joo, jos se kirjautuminen ei auta niin sit pitää varmaan vaan toivoa että jossakin vaiheessa vaihtuu :/ Voihan tosta laittaa ylläpidollekin viestiä, jos kovasti tahtoo uuden värin ja edellinen on ollut pitkään jumissa.oon automaattisesti kirjautunneena, mutta olen myös kirjautunu ulos.
ei tässä mittään. kyllä pärjään tälläkin värillä :DAa joo, jos se kirjautuminen ei auta niin sit pitää varmaan vaan toivoa että jossakin vaiheessa vaihtuu :/ Voihan tosta laittaa ylläpidollekin viestiä, jos kovasti tahtoo uuden värin ja edellinen on ollut pitkään jumissa.