Musiikki MIKSI radiossa soi koko ajan samat biisit? D:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
(tuli mieleen kun Kultsufani95 teki keskustelun siitä, että mikä biisi soi liikaa radiossa. tosin meinasin tehä tän jo aikoja sitten, mutta unohin kokonaan ja nyt taas muistu mieleen :D)

varsinkin suomipopilla tuntuu, että samat biisit kiertää vaan kehää. eilen kun olin autossa niin siellä soi ensin pmmp:n joutsenet, sen jälkeen tuli joku biisi (en yhtään muista mikä) ja sit vielä uudestaan pmmp:n joutsenet :D anteeks nyt vaan mutta mikä idea??? alkaa kyllästyttää, kun todella harvoin siellä on mitään vaihtelua. tässä on linkki jossa lukee aika hyvin ne biisit joita kuulee liikaa (jos katotte vaikka tuon kohan missä lukee "vuoden 20 soitetuinta kappaletta"): https://biisit.info/suomipop
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Oon miettinyt välillä samaa. Jos on jokin toiveosio niin silloin saattaa tulla erilaistakin musaa, mutta toisaalta harmittaa jos soitetaan vaikka Guns n Rosesia tai jotain muuta superbändiä niin aina jokin niiden tunnetuin kappale, oon itse kuullut esim welcome to the jungle vaikka onhan niillä muitakin biisejä. Radio nova ja suomipop on varmaan pahimmat samojen biisien kierrättäjät.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Ylös Pohja