Joo kävin Googlen "miksi tämä mainos" sivulla ja siellä luki että mainosten personointi on pois joten ehkä Google ei luulekaan että olisin hirveä deittisivujen suurkuluttaja. Onhan se mainostanut mulla vaikka mitä +50 deitti sivua ja kaikkea muuta vastaavaa:DMullekin tais tulla sama. En usko että johtuu mistäön googlailuista koska itse en ole ainakaan tainnut mitään tuontyyppistä googlailla :D
Ei apua nää mainokset alla karkaamaan käsistä:Dmulle mainostetaan a) shoppailupillereitä mitkä estää ostamasta kaikkea mitä näkee, b) kiimapillereitä mitkä estää pakonomaista julkisesti runkkaamista sekä c) peniksen näköistä laavalamppu (huom nämä kaikki samalta sivulta)
epäilen vahvasti että joku muu on käyttänyt mun kännykkää...
No tämäpä:DMeille mainostettiin tänään yli 40-vuotiaille suunnattua deittisivustoa. Vaikka tuo toinen pikkuhiljaa lähestyykin keski-ikää niin tuskin ihan valtaosalle sivuston käyttäjistä kohdennettu mainos, katottiin nimittäin pokemonia.
Hmm mielenkiintoista. Mä oon saanu myös jotain laihdutusmetodeja joissa oli epäilyttävästi matojen kuvia:DMulle mainostettiin viime viikolla voidetta peräpukamiin ja nestemmäistä liuosta ummetuksen hoitoon. Pistää miettimään.
Kerrassaan epäilyttävää....Hmm mielenkiintoista. Mä oon saanu myös jotain laihdutusmetodeja joissa oli epäilyttävästi matojen kuvia:D