Miksi varasija mainostaa mille tender meetsiä josta voin "löytää hellän/söpön tytön"

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mullekin tais tulla sama. En usko että johtuu mistäön googlailuista koska itse en ole ainakaan tainnut mitään tuontyyppistä googlailla :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mullekin tais tulla sama. En usko että johtuu mistäön googlailuista koska itse en ole ainakaan tainnut mitään tuontyyppistä googlailla :D
Joo kävin Googlen "miksi tämä mainos" sivulla ja siellä luki että mainosten personointi on pois joten ehkä Google ei luulekaan että olisin hirveä deittisivujen suurkuluttaja. Onhan se mainostanut mulla vaikka mitä +50 deitti sivua ja kaikkea muuta vastaavaa:D

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
mulle mainostetaan a) shoppailupillereitä mitkä estää ostamasta kaikkea mitä näkee, b) kiimapillereitä mitkä estää pakonomaista julkisesti runkkaamista sekä c) peniksen näköistä laavalamppu (huom nämä kaikki samalta sivulta)

epäilen vahvasti että joku muu on käyttänyt mun kännykkää...

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
828
Meille mainostettiin tänään yli 40-vuotiaille suunnattua deittisivustoa. Vaikka tuo toinen pikkuhiljaa lähestyykin keski-ikää niin tuskin ihan valtaosalle sivuston käyttäjistä kohdennettu mainos, katottiin nimittäin pokemonia.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Mulle mainostettiin viime viikolla voidetta peräpukamiin ja nestemmäistä liuosta ummetuksen hoitoon. Pistää miettimään.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
mulle mainostetaan a) shoppailupillereitä mitkä estää ostamasta kaikkea mitä näkee, b) kiimapillereitä mitkä estää pakonomaista julkisesti runkkaamista sekä c) peniksen näköistä laavalamppu (huom nämä kaikki samalta sivulta)

epäilen vahvasti että joku muu on käyttänyt mun kännykkää...
Ei apua nää mainokset alla karkaamaan käsistä:D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Meille mainostettiin tänään yli 40-vuotiaille suunnattua deittisivustoa. Vaikka tuo toinen pikkuhiljaa lähestyykin keski-ikää niin tuskin ihan valtaosalle sivuston käyttäjistä kohdennettu mainos, katottiin nimittäin pokemonia.
No tämäpä:D
Kai tässä sitten keski-ikäistyy kun saa +50 seuranhaku palsta mainoksia:D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Mulle mainostettiin viime viikolla voidetta peräpukamiin ja nestemmäistä liuosta ummetuksen hoitoon. Pistää miettimään.
Hmm mielenkiintoista. Mä oon saanu myös jotain laihdutusmetodeja joissa oli epäilyttävästi matojen kuvia:D

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Aloin nyt tässä miettimään, että mistä voi tunnistaa luotettavan mainoksen? :D

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
Samoin, ja luen sen aina "tender meat".
En nyt ole lihan tarpeessa.

Ylös Pohja