Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
millainen tyyli teillä on?/haluaisitte?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tanssivapina" data-source="post: 39436" data-attributes="member: 154"><p>Oon vastannut moneen keskusteluun millainen tyyli mulla on ja jakanut kuviakin, joten nyt vastaan tähän että millaisen tyylin haluaisin. </p><p></p><p>Oon tyytyväinen tyyliini, enkä sitä halua muuttaa, mutta mä tarttisin sellaisen työtyylin rinnalle. Asiakas työssä pitää olla siisti, huoliteltu eikä saa esimerkiksi mitään poliittista kantaa yms. tuoda julki asustuksella. Silti haluaisin pitää oman persoonani esillä koska lasken sen vahvuudekseni. Haluaisin siis useammat suorat housut kirkkaimmista väreissä tai kuvioissa (keltaiset olisi unelma). Haluan niiden olevan muutaman koon liian isot jotta mun luotto "lökäpökä" tyyli säilyy. Sitten haluaisin myös värikkäitä ja kuviollisia kauluspaitoja. Mulla on tällä hetkellä Mikki hiiri kauluspaita ja pari kivalla kuviolla. Vaihtoehtoisesti yksivärinen kauluspaita ja super värikäs kuviollinen jakku. Haluaisin ostaa koko valkoiset superstarit joita käyttäisin vain asiakas tapaamisissa ja pitäisin hyvin puhtaana. Mulla on yhdet koko valkoiset mutta ne on yli 10v vanhat eikä enään niin valkoiset 🤣</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tanssivapina, post: 39436, member: 154"] Oon vastannut moneen keskusteluun millainen tyyli mulla on ja jakanut kuviakin, joten nyt vastaan tähän että millaisen tyylin haluaisin. Oon tyytyväinen tyyliini, enkä sitä halua muuttaa, mutta mä tarttisin sellaisen työtyylin rinnalle. Asiakas työssä pitää olla siisti, huoliteltu eikä saa esimerkiksi mitään poliittista kantaa yms. tuoda julki asustuksella. Silti haluaisin pitää oman persoonani esillä koska lasken sen vahvuudekseni. Haluaisin siis useammat suorat housut kirkkaimmista väreissä tai kuvioissa (keltaiset olisi unelma). Haluan niiden olevan muutaman koon liian isot jotta mun luotto "lökäpökä" tyyli säilyy. Sitten haluaisin myös värikkäitä ja kuviollisia kauluspaitoja. Mulla on tällä hetkellä Mikki hiiri kauluspaita ja pari kivalla kuviolla. Vaihtoehtoisesti yksivärinen kauluspaita ja super värikäs kuviollinen jakku. Haluaisin ostaa koko valkoiset superstarit joita käyttäisin vain asiakas tapaamisissa ja pitäisin hyvin puhtaana. Mulla on yhdet koko valkoiset mutta ne on yli 10v vanhat eikä enään niin valkoiset 🤣 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
millainen tyyli teillä on?/haluaisitte?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja