Tyyli millainen tyyli teillä on?/haluaisitte?

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Itsellä on sellane vähän sekalainen. Yhdistelen ysärimuotia ja nykymuotia sekä paljon koruja ja muita pikkujuttuja asuihini! Olisi ihanaa alkaa tekemään omia, uniikkeja vaatteita! Ongelmana on vain osaamattomuus... Olisinpa ollut peruskoulussa enemmän kiinnostuneempi käsitöistä. Vaikka silloin työt olivatkin kuolettavan tylsiä. Hyvä että osaan edes laittaa koneeseen lankoja!XD
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Aika kova sekoitus "tyttömäistä" ja "poikamaista" ("" siksi koska en todellakaan kannata vaatteiden sukupuolittamista mutta you get the point). Yleisesti ottaen aika urheilullinen ja käytännöllinen tyyli. Lempivaatekappaleeni on verkkarit. Yhdellä sanalla: tomboy.

Ja tuohon vaatteiden itse tekemiseen; olen tehnyt peruskoulussa yhden hupparin ja yhden t-paidan käsitöissä, mutta en todellakaan osaisi enää. :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Aika kova sekoitus "tyttömäistä" ja "poikamaista" ("" siksi koska en todellakaan kannata vaatteiden sukupuolittamista mutta you get the point). Yleisesti ottaen aika urheilullinen ja käytännöllinen tyyli. Lempivaatekappaleeni on verkkarit. Yhdellä sanalla: tomboy.

Ja tuohon vaatteiden itse tekemiseen; olen tehnyt peruskoulussa yhden hupparin ja yhden t-paidan käsitöissä, mutta en todellakaan osaisi enää. :D
Ymmärrän. Siitä on liian kauan aikaa, kun viimeksi jouduin pakon edessä ompelemaan koulussa viivasuisena tyttönä jotain shortseja, joista tuli ihan hirveet:D Meillä perheessä tykätään aika paljon tehdä käsillä juurikin vaatteita esim. nukeille, mutta sitten olen minä jota ei kiinnostaisi pätkääkään :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En osaa oikein kunnolla määritellä, mutta rakastan retroa, 80-luvun rock tyyliä, mustia vaatteita mutta värikkäitä asusteita. Tykkään koruista, huiveista ja vöistä ja mahd. persoonallisesta ulkonäöstä.
Mielenkiintoiselta kuulostaa! Vähän samoja juttuja kuin itselläkin.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Ite pukeudun goottityylisesti, pukeudun aina mustiin ja oon yhistellyt mun vaatetukseen kaikenlaista vanhanaikaista, esim. käytän silinteriä ja hännystakkia koska oon inspiroitunu 1800-luvun lopun ja 1900-luvun alun muodista. Lisäks pidän paljon koruja, kuten chokereita, sormuksia ja rannekkeita.
Kuulostaa mielenkiintoiselta!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oon varmaan kirjottanu tän jo johonki toiseen kesuun, mutta miks ei tännekin sitte. Eli tykkään retrovaatteista, varsinkin 50-, 60-, ja 70-luvuista. Tällä hetkellä inspiroidun eniten glam rockista ja 60-luvun brittirokkareiden tyylistä. Eli esim. isot kaulukset, leveät housut, huivit ja paksukorkoiset kengät. Välillä haluun vaihtelua ja puen fiftarimekon tai nahkahousut ja Ramones-paidan. En halua rajata tyyliäni liikaa. Joskus yritin mut ei siitä tullu mitään ku kaiken olis pitäny olla tietyn tyylin mukaista vaikka tykkäsin muunkin tyylisistä vaatteista
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Oon varmaan kirjottanu tän jo johonki toiseen kesuun, mutta miks ei tännekin sitte. Eli tykkään retrovaatteista, varsinkin 50-, 60-, ja 70-luvuista. Tällä hetkellä inspiroidun eniten glam rockista ja 60-luvun brittirokkareiden tyylistä. Eli esim. isot kaulukset, leveät housut, huivit ja paksukorkoiset kengät. Välillä haluun vaihtelua ja puen fiftarimekon tai nahkahousut ja Ramones-paidan. En halua rajata tyyliäni liikaa. Joskus yritin mut ei siitä tullu mitään ku kaiken olis pitäny olla tietyn tyylin mukaista vaikka tykkäsin muunkin tyylisistä vaatteista
Leveät housut on best, samoin paksukorkoiset kengät <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No siis mun tyyli on sellane ööhh yleensä huppari päällä ja jos vetskari nii se pidetään auki ja usein hihat ylhäällä ja sit on joko löysät housut tai farkut päällä

Ja kello ja koru ranteessa ja sormukset :D Ja koru kaulassa.

Eli aikalailla massaa taidan olla
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Lempivaatekappaleeni ikuna täytynee olla farkkuhaalarit, niin rento ja jotenkin turvallinen olo ne päällä. Haalareiden kanssa yleensä pitkähihainen tai ylisuurehko huppari, sekä reilu kourallinen erilaisia pinssejä vähän mielentilan mukaan. Olen myös rentojen löhöilyvaatteiden suurin ystävä!

Kai tyyliäni voisi kuvata niin, että niistä tulee vähän sellainen "mökkitunnelma" :D
(hä hää upitan tämän tässä samalla)
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
En tiedä :D oon kadottanut tyylini koronan aikana, mutta ennen sitä tykkäsin pukeutua T-paitoihin joissa oli hauska teksti tai kuva. Jospa se tyyli taas löytyy kun pääsee takaisin ihmisten ilmoille.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En nyt tiedä miks tätä voi kutsuu mut sellattia mukavia, sporttisia ja "poikamaisia" koska ne mun mielestä näyttää ja tuntuu kivoilta.
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Mitä nyt kaupasta sattuu löytymään. Paljon urheiluvaatteita, huppareita ja ruutupaitoja. Usein mulla saattaa olla päällä myös työvaatteita ihan koulussakin (raivaushousut/haalarit, maastokengät, vaellusvaatteita jne.).
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
about tältä mun tyyli on näyttäny yläasteelta asti..

ja tän tyylisen tyylin haluaisin D:

oon aina tykänny mall goth -tyylistä erittäin paljon ja oon monta vuotta halunnut siirtyä tästä mun nykysestä tylsästä tyylistä siihen suuntaan mutta ei oo rahaa... ehkä vielä joskus
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Lempivaatekappaleeni ikuna täytynee olla farkkuhaalarit, niin rento ja jotenkin turvallinen olo ne päällä. Haalareiden kanssa yleensä pitkähihainen tai ylisuurehko huppari, sekä reilu kourallinen erilaisia pinssejä vähän mielentilan mukaan. Olen myös rentojen löhöilyvaatteiden suurin ystävä!

Kai tyyliäni voisi kuvata niin, että niistä tulee vähän sellainen "mökkitunnelma" :D
(hä hää upitan tämän tässä samalla)
Kuulostaa ihanan rennolta tyyliltä!
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En tiedä :D oon kadottanut tyylini koronan aikana, mutta ennen sitä tykkäsin pukeutua T-paitoihin joissa oli hauska teksti tai kuva. Jospa se tyyli taas löytyy kun pääsee takaisin ihmisten ilmoille.
Sellaset tpaidat ja paidat sekä hupparit on parhaita, joissa on joku kuva tai teksti, joka ei oo luokkaa ”be yourself” tai ”love” :D
 
Ylös Pohja