Syvälliset Millaisia unelmia teillä on??

Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Tein joskus tällaisen keskustelun demiin, ja nyt haluisin kuulla mistä te unelmoitte. Ne voi olla toteutuskelpoisia tai -kelvottomia, pieniä tai suuria, mitä vain. Antaa palaa!!
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Nyt tällä hetkellä ei oikeen kauheesti oo mitään, mut itävaltaa pääsemine ja semmone kiva auto ois kyl iha kivat :'D
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Haluisin mennä road tripille ja sen aikana käydä saksassa, hollannissa, belgiassa, luxemburgissa ja itävallassa.

Ja haluan töihin korkeasaareen hoitamaan apinoita
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Haluun ensin matkustaa maailmalla ja oppia kaikkea uutta, käydä vaihdossa ja saada kaikkia kivoja nuoruuden muistoja ja kokemuksia ja myös olla onnellisessa parisuhteessa nykyisen poikaystäväni kanssa. Vähän vanhempana haluaisin 2 tai 3 lasta ja jonkun kivan työpaikan tai ehkä jopa oman pikkuyrityksen, pääasia kuitenkin, että viihtyisin työssäni ja aikaa jäisi myös muulle elämälle. Ylipäänsä unelmanani olisi elää sellasta rakastavaa perhe-elämää perheen ja muiden tärkeiden ihmisten ympäröimänä ja elää pitkään ja onnellisena
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
valmistua opettajaks, olla onnellinen, mennä naimisiin ja perustaa perhe. 2 lasta ois sellane unelma jostai syystä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Haluaisin valmistua, saada vakituisen työpaikan, hankkia kivan pienen kämpän mukavalta asuinalueelta ja adoptoida pari kissaa. Sen kummempia unelmia tai suunnitelmia ei ole, ainakaan vielä.
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
Haluan valmistua kivaan ammattiin josta saa keskivertoa paremmin palkkaa ja omistaa muutaman kanin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Haluisin työskennellä jossain luovassa ammatissa kivassa työporukassa, rahaa saisin sen verran paljon, et voisin välillä ostaa jotain kivaa itselle ja läheisille ja lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, mulla olis iso talo, jossa olis monta huonetta ja niissä paljon kivoja juttuja(esim. ompeluhuone, videoiden tekohuone, urheilu- ja tanssihuone, taidehuone....) ja sit mulla olis hyviä kavereita ja ihana poikaystävä, kirjoittaisin vähintään yhden kirjan ja siis kaikki olis hyvin. Mulla on varmaan muitakin unelmia, mut ei muistu mieleen.

Ja sit on muutama epärealistinen unelma, joiden toteutumista välillä toivon. Esim. merenneidot kutsuis mut merenneitomaailmaan ja muuttuisin merenneidoksi, päätyisin johonki taika/satumaailmaan millasii joissain leffois on ja mul olis taikavoimii, olisin työkseni unisuunnittelija(suunnittelisin siis muiden ihmisten unia eli olisin vähän niinku elokuvien tai näytelmien käsikirjoittaja mut se oliskin uniin ja sit hoitaisin jotain puvustusta, ettisin ideoita ja inspiraatiokuvia uniin, tekisin taustatutkimusta ihmisistä unien luomiseksi yms.), sit olis kivaa olla keiju, ja sit niinku tulla osaks jotain leffaa, tai sarjaa jota on kattonut(siis esim. yhtäkkii huomaisin olevani Mikä Mikä Maassa) ja silleen... Niin ja olis kivaa jos unia vois jälkikäteen katsoa tallenteena ja näyttää muillekin. Vois olla semmonen unielokuvateatteri, jossa näytettäis ihmisten viihdyttävimpiä unia.

Nii ja sit totta kai haluaisin parantuu mun taidoissa esim. piirtämisessä, valokuvaamisessa, leipomisessa yms. Mut nii, tos nyt joitain. Muitaki varmasti on mutten tällä hetkellä keksi enempää. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nii ja nyt tuli viel mieleen et haluisin olla tosi hyvä ruotsissa ja englannissa ja olla Muumimaailmassa kesätöissä valokuvaajana, kasvomaalaajana, tai muumihahmona ja muutenki yks unelma ois tehä jotain näyttelijän hommia ja olla vaikka jossain leffassa näyttelijänä.

Ja sit haluisin olla töissä High Chapparallissa. Sielläki varmaan jonain näyttelijnä. Ja välillä unelmoin siitä, et voisin olla tosi hyvä islannissa ja asuisin Islannissa ainaki vuoden ja kirjoittaisin kirjaa sen vuoden ajan. Ja välillä haluisin asuu Lapissa ja välillä Porvoossa. :D
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
-lottovoitto
-äkillinen kuolema ja ruumiin pikainen katoaminen
-uudelleensyntyminen
-lobotomia
-mielekiinto
-löytää joku joka ymmärtää
-osallistua johonkin dokumenttiin
-saavuttaa hyvä kunto
-päästä pakko-oireista ja -ajatuksista
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
- asunnon ostaminen
- koiran omistaminen
- uusi auto
- yritetty lasta jonkin aikaa niin raskaus olisi nyt sellanen isoin!🥰
- olla henkisesti sekä fyysisesti hyvässä kunnossa
- löytää uusi työpaikka
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mua huolestuttaa, koska en tiedä vielä, mitä haluan olla aikuisena. Mistä sen tietää? Onko se vaan se tunne, että tämä on mun juttu? Joka tapauksessa haluaisin hyvän työn ja hyvän elämän - sellaisen, johon ei kuulu osastojaksoja tai itsetuhoisuutta. Haluaisin voida hyvin ja olla kuin muutkin ihmiset. Haluaisin päästä eroon jatkuvasta stressistä ihmisten kanssa ja pärjätä. Olisi kiva, jos pystyisi jutella ihmiselle ilman paniikkia.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mua huolestuttaa, koska en tiedä vielä, mitä haluan olla aikuisena. Mistä sen tietää? Onko se vaan se tunne, että tämä on mun juttu? Joka tapauksessa haluaisin hyvän työn ja hyvän elämän - sellaisen, johon ei kuulu osastojaksoja tai itsetuhoisuutta. Haluaisin voida hyvin ja olla kuin muutkin ihmiset. Haluaisin päästä eroon jatkuvasta stressistä ihmisten kanssa ja pärjätä. Olisi kiva, jos pystyisi jutella ihmiselle ilman paniikkia.
Mulla on kyl useampi unelma-ammatti, mut tiiän et haluisin tehä jotain niistä vanhempana, koska työtehtävät ja muutenki se työ vaikuttaa kivalta. Kuulostaa tosi kurjalta toi, mitä joudut kokemaan. :( Toivottavasti unelmat toteutuu. <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
-se rakkaus tulis vastaan!
-saisin ne ADHD lääkkeet (toki suhteellisen nopeesti tavoteltava unelma, kun se on ihan kivenheiton päässä)
-pääsisin lukion hyvillä arvo sanoilla
-wanhojenpari selkenis
-aikuisena pääsisin muuttaa maaseudulle!

mitäköhän vielä :D noh... ehkä meen nyt nukkuu, enkä mieti tätä sen enempää xD
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Yksinkertaisesti kouluttautua, saada töitä ja elää onnellisesti jonkun rakkaan ihmisen kanssa. Yksi unelma olis myös saada kuulolaite :D
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Voittaa lotossa ja sit rakennuttaa oma talo mulle ja mun poikaystävälle ja perustaa senkaa perhe
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Saada terävämmät ja oppivammat aivot, voimakasta tahtoa siirtyä pois mukavuusalueelta, löytää ammatin josta tykkää, osata laulaa niin hyvin että kehtaa esiintyä ihmisten edessä, saada apua mt-ongelmiin, päästä valituksi kansanopistoon (vaikkei sinne hakemaani mitään pääsykokeita oo mutta silti jännittää että pääseekö). Lisäksi haluaisin bändipaitoja, oman kämpän, sähkökitaran, vaaterekin, marimekkoa...
Okei lopetan listan tähän niin ei tuu liiallista halua alkaa ostamaan kaikkea ku mitään ei kohta mahu mihinkään.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
- löytää samanhenkisiä läheisiä ihmisiä elämään. Sillä ei oikeastaan oo niin kovin väliä minkätyyppisiä ihmissuhteita ne olisi. Tärkeintä itelleni on jakaa ja vaihtaa ajatuksia
- päästä yliopistolle töihin tai löytää joku muu työpaikka, jossa työnteko tuntuu mielekkäältä
- jaksaa paremmin masennusta ja oppia tunnistamaan ja ilmaisemaan omia tunteita
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Kaikki asiat mitkä nyt on huonosti, järjestyisi, lisäksi toivoisin että saisin isona hyvän ja viihtyisän työpaikan, raha-asiat olisi kunnossa ja mulla olis ihana sievä oma koti, löytäisin tulevaisuudessa sellasen ihmisen rinnalle jonka kanssa haluaisin olla koko elämän, mulla olis myös muutama hyvä ystävä, pääsisin ulkomaille ensimmäistä kertaa (ei oo ollu mahdollisuutta käydä aiemmin). Pääsisin muutenkin tekemään kivoja juttuja.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
- et saisin parhaan kaverin joka ymmärtäis mua oikeesti
- rahaa enemmän ruokaan ja et ois taskurahaa että vois vaikka mennä shoppalemaan vaatteita
- kivan kesän :)
- haluisin mennä telttailemaan jonkun kanssa :=)
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
☆ Soittaisin/laulaisin bändissä
☆ Ajaisin rallia/jokkista
☆ Kiertäisin maailmaa ja tutustuisin eri kulttuureihin
☆ Asuisin isommassa asunnossa
☆ Saisin kouluasiat tehtyä mahollisimman nopee että pääsen lomailemaan xD
☆ Omistaisin hienoja vanhoja autoja
☆ Pääsisin tuottamaan ite suunnittelemiani tapahtumia
☆ Omistaisin kunnollisen unirytmin

Osa on toteutettavissa, osa varmaan jää haaveeksi
 
Ylös Pohja