Syvälliset Millaista teidän unelmaelämä on?

helloitsme

Harjoittelija
Liittynyt
12.6.2022
Viestejä
2
Reaktioarvo
2
Jos voisitte elää minkälaista elämää tahansa, millaista se olisi?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Olisin Bono. Kaunisääninen, miljoonien rakastama tekopyhä mulkku, joka käy syömässä viiden tonnin aterioita ennen saarnaamista nälänhädästä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Taiteilija, joka rakentaa kulttuuria. Voisin inspiroida muita ja laulaa aiheista, jotka ovat ihmisille tärkeitä. Ja sitten kirjoittaa jotain täysin irrationaalista ilman aivoja. Voin kuolla onnellisena sitten kun tiedän että olen jättänyt jäljen tähän maailmaan.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
No siis tällä hetkellä haaveilen että voisin muuttaa Ruotsiin ja rempata jonkin pienemmässä kunnassa sijaitsevan talon mieleisekseni. Haluaisin ottaa sinne paljon lemmikkejä ja perustaa myös mehiläisfarmin. Haluaisin oman sote-alan yrityksen. Matkustelisin silloin tällöin, olis rahaa tehdä kaikkea mitä haluaa ja toivoisin että saisin myös perheen joku päivä, miehen ja yhden lapsen. Mulla olis ns. tylsä elämä rutiineineen.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Jos tulevaisuuden unelmaelämää mietin niin asuisin isossa kaupungissa Välimerellä, mulla ois kumppani ja koira ja tekisin työkseni jotain kiinnostavaa. Mulla ois rahaa ja vapaa-aikaa/etätyömahdollisuutta sen verran, että voisin matkustella paljon ja mulla ois myös ystäviä, joita näkisin viikottain. Oisin ehkäpä kirjoittanut kirjan. Haluaisin myös lapsia joskus.

Nykyhetken unelmaelämässä taas oisin löytänyt oikean alan, tavoitteen jota kohti kulkea ja oppinut olemaan sujut itseni kanssa. Oisin tasapainoisempi ja elämänhallintataitoisempi ja osaisin toteuttaa asettamiani tavoitteita. Pääsisin lopullisesti eroon masennuksesta ja ahdistuksesta ja löytäisin kumppanin. Oisin onnellisempi.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Taiteilija, joka rakentaa kulttuuria. Voisin inspiroida muita ja laulaa aiheista, jotka ovat ihmisille tärkeitä. Ja sitten kirjoittaa jotain täysin irrationaalista ilman aivoja. Voin kuolla onnellisena sitten kun tiedän että olen jättänyt jäljen tähän maailmaan.
Unelmana olisi myös päästä eroon jatkuvasta epävarmuudesta, mitä koen aina ihmisten kanssa. Voisin myös elää onnellisessa parisuhteessa ja kasvattaa lapsistanikin tasapainoisia. Pääasiallinen haave olisi kuitenkin asua muualla kuin porukoiden nurkissa.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Olisin terve ja mun perhe olisi terve. Itselle ja perheelle pitkän, terveen elämän. Olisi ammatti mistä pitäisin ja välit aviomiehen paremmat. Aviomieskin saisi tehdä töitä mistä pitää. Sisko pääsisi opiskelemaan unelmiensa alaa ja äidin työstressi vähenisi. Oma pieni koti omalla pihalla. Rahaa niin että on mahdollista elää siedettävää elämää, ehkä joskus matkustella. Ettei joka senttiä tarvitsisi miettiä. Ehkä joskus saisin lapsen.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Olisin henkisesti terve, enkä tämmöinen ihme autisti.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Haluaisin olla artisti, tienata rahani musiikillani. Asuisin pääsääntöisesti jossakin Sveitsissä ja esiintyisin Suomessa ä, sekä ulkomailla mahdollisimman paljon!

Omistaisin yhden brittiläisen pitkäkarvaisen kissan ja elelisin sen kanssa. Myöhemmin perustaisin perheen ja eläisin onnellisena heidän kanssaan.

Ja minulla olisi ystäviä. Ystäviä, joiden kanssa lähteä yhtään suunnittelematta, esimerkiksi opiskelijabudjetilla toiseen maahan käymään. Ystäviä, joiden kanssa käydä shoppailemassa ja leffoissa. Ystäviä, joiden kanssa soittaa musiikkia. Ystäviä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Kuvailisin unelmaelämääni sanoilla vapaa, onnellinen, rauhallinen ja tasainen. Ehkä pääsisin mielenterveyteni suhteen parempaan ja voisin tehdä mieluisia asioita. Jos voisin taikoa, niin taikoisin elämääni myös ikuisen talven.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Omistaisin lähimpien kavereiden kanssa oman maatilan jossain syrjäsellä paikalla jossa meidän porukka sais olla rauhassa, eikä tarvitsis välittää yhteiskunnasta paskan vertaa.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Mulla ois energiaa pitää yllä ihmissuhteita, pystyisin tekemään töitä alalla jolla viihtyisin, ei olisi mitään sairauksia ja läheiset eläisivät hyvinvoivina ikuisesti. Olis rahaa ja jaksamista käydä keikoilla/teatterissa/pienillä matkoilla ilman että joutuisi liiaksi miettimään sitä mistä kaikesta muusta se on pois. Saisin työn ja sosiaalisen elämän ohella aikaiseksi harrastaa jotain mulle tärkeää. Omistaisin toimivan kahvinkeittimen, ärsyttää tuo nykyinen.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Asuisin omakotitalossa jossain söpössä pienessä naapuri lähiössä missä ympärillä asuu muita lapsiperheitä. Siellä olisi paljon luontoa ja puistoja lähettyvillä. Toivon mukaan meillä on enemmän lapsia mieheni kanssa❤️ 2 lapsesta ollaan vielä puhuttu. Haluaisimme myös joskus hankkia koiran. Rakastamme corgeja sekä huskyja🥰
 

Zero

Uusi
Liittynyt
9.10.2021
Viestejä
48
Reaktioarvo
31
Mukavaa jos ei tarvitsisi rahasta murehtia. Ei tarvitse välttämättä mihinkään ulkomaan matkoihin tms. olla rahaa mutta kunhan nyt sais laskut yms. pakolliset kulut maksettua
 
Ylös Pohja