Peruskoulu minkä verran oppilaita siun koulussa tai työpaikalla on?

Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
kerro myös, ootko peruskoulussa, lukiossa / amiksessa vai missä.
mie oon yläasteella (ysillä) ja meiän koulussa on 280 oppilasta, joka on tämmöselle masennusta sairastavalle ja kuuloaistiyliherkälle täys painajainen D:! mutta onneks meen yhteen lukioon, jossa on vaan 60 oppilasta... helpottaa super paljon oloa (ainakin todennäkösesti) :)!
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
siis meinasin, että jos oot töissä niin minkä verran työntekijöitä ja jos taas koulussa niin minkä verran oppilaita :'D no mutta, ymmärsitte varmaan pointin otsikon virheestä huolimatta.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
62
Oon yläasteella, ja meidän koulutalossa on vajaat 600 oppilasta, ja saman koulun toisessa koulutalossa on about 400 oppilasta. (Meillä on siis samassa koulussa ylä- ja ala-aste, mut ne on vaan eri rakennuksissa :))
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
En muista, meillä on monta eri rakennusta ja ei paljoa kohdata, samois tilois on yleensä vaan ehkä sata ihmist samaan aikaan mut koko koulus on varmaan jotain muutama tuhat, mä oon ammattikoulus.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Yläaste-lukio ja varmaan n. 150 ehkä vähä vajaa
Lukiolaisii vajaa 90 niistä ja hyvin upotaan sinne yläastelaisten sekaan
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kai joku 400-500. Ala-asteella oli kyl enemmän, yli 600. Ja oon siis yläasteella. Tossa lähilukiossa on paikka kuulemma puolelle tän koulun ysiluokkalaisista, joten arviolta kai 60 paikkaa, jos oikein laskin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ja siis mun mielestä on just kivaa ettei oo tän vähempää ihmisii. :D Kammottaa ajatus jatko-opiskeluista, jos onki paljon vähemmän ihmisii, koska mun syrjäytymisvaara on valmiikski jo niin suuri. D: Mut siis kun melkein kaikki meidän luokasta oli karanteenissa muutama viikko sitten niin meidän luokalla oli vain 10 tyyppi, aluks vaan 8 mut ne oli karanteenis vaan päivän niin loppuviikon oli 10. Ja se oli kyl tosi kivaa vaikkakin outoo. Mut mun kaverit oliki koululla et jos kaikki kaverit ois olleet karanteenissa niin ei todellakaan olis ollut kiva. D:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
n.6000 opiskelijaa neljällä eri kampuksella, Amk
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
4700 amk
En tiiä kuinka ajankohtaista tietoa
 

deactivated 32

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
143
Reaktioarvo
126
Olin jossai 700 oppilaan koulus mikä tuntu ihan mini koululta ja nyt täs nykyises on joku yli tuhat, mikä ei tunnu pahalle vaan mykavammalle mut ei tääl pysty pitää nytte mitää turvavälejäkää.
 
Ylös Pohja