Seurustelu Missä ootte kumppaninne tavanneet ja miten nopeesti rakastuitte?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kertokaa! Haluun kuulla.

Mistähän löytäisin miehen?
Baarit ja tinder eivät ole olleet sitä varten. Työpaikoilla ja koulussakaan ei ole tullut vastaan ketään vaikka ihastuksia on toki ollut. Mut sitä mä en tiedä et onko ne olleet molemminpuolista koskaan. Nyt uskon ja toivon että vain kohtalo voi ratkaista asian. Toivottavasti se tulee vastaan jossain järkevässä paikassa ja oikeissa olosuhteissa. Ja yllättäen. Että rakkaus oikein välillämme roihahtaa. Sellaista ei ole koskaan tapahtunut minulle.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Deittisovelluksessa, en käyttäny koko sovellusta mutta joku tuttu selaili mun profiililla ja juoksin väliin ku näin tuon siellä. Ensimmäinen ja ainoa kerta ku oon tehny alotteen.
Juteltiin melkeen vuosi ennenku tavattiin, kuukauden päästä tapaamisesta seurusteltiin. En muista millon puhuttiin rakkaudesta mutta muutaman kuukauden sisällä muutettiin epävirallisesti yhteen, vuoden kohdalla virallisesti.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Deittisovelluksessa, en käyttäny koko sovellusta mutta joku tuttu selaili mun profiililla ja juoksin väliin ku näin tuon siellä. Ensimmäinen ja ainoa kerta ku oon tehny alotteen.
Juteltiin melkeen vuosi ennenku tavattiin, kuukauden päästä tapaamisesta seurusteltiin. En muista millon puhuttiin rakkaudesta mutta muutaman kuukauden sisällä muutettiin epävirallisesti yhteen, vuoden kohdalla virallisesti.
Vuosi on aika pitkä aika jutella 😁
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Vuosi on aika pitkä aika jutella 😁
Liian pitkä :D mä luulin pitkään että toinen haluaa olla vaan hyvänpäiväntuttu ja toinen ei uskaltanu suoraan pyytää kylään kun luuli että säikähdän karkuun. Asuttiin eri kaupungeissa niin ei onnistunu extempore tapaaminenkaan.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Okei, elikkäs toukokuun alussa tavattiin asiakkaista tyhjässä anniskeluravintolassa, taisi siellä pari ihmistä notkua tiskin ääressä. Aloitetaan ihan alusta, kumppanini tuli siis Etelä-Suomeen töihin ja oli juuri tänä päivänä tullutkin junalla tänne kun siis tavattiin. Oli juuri viennyt matkatavaransakkin majapaikkaansa ja päättänyt pitkän matkan päätteeksi tulla yhdelle sinne ravintolaan missä siis itsekkin olin. Siinä sitten juteltiin pitkään ja lähdettiin yhdessä "jatkoille". Kuukausi vierähti tapaillessa päivittäin, ei tainnut olla päivääkään kun ei nähty. Kesäkuun alussa sain sitten uuden asuntoni täältä ja aika nopeasti oltiin jo siinä vaiheessa että yhteenmuutto oli järkevää ja molemmat sitä halusi. Nyt hän kesän jälkeen saikin jo vakituisen työn täältä ja ollaan pian menossa tyhjentämään sitä hänen asuntoaan toiselta puolelta Suomea. Joku voisi sanoa että aika nopeaa toimintaa, mutta oikeasti se kun näet ihmisen päivittäin ja teette paljon asioita yhdessä tuntuu siltä kuin se ensimmäinen kuukausi olisi ollut ikuisuus.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Ekan baarissa ja tokan kavereiden kautta. Ensimmäiseen en koskaan ehtinyt rakastua. Toiseen rakastuminen tuli kuin salamana eräänä yönä, kun suhdetta oli kestänyt pari kuukautta.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en oo ikinä seurustellu, mutta deittaillu kylläkin.

nykysen deitin löysin "tylsästi" badoosta, mutta vuos sitten sen aikasen deitin (nykysen kaverin) instasta! hän rupes seuraa miun taidekäyttäjää, hän vaikutti mielenkiintoselta ja laitoin hälle viestii (kysyin voidaanko tutustuu)
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Demi.fi ja en muista enää. Vaikeeta sekoilua ja säätämistä oli varmaan ekat 1,5v tutustumisesta. Rakastumisesta tai rakastamisesta, siitä milloin ne tapahtui en osaa sanoa
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
opiskelijatapahtumasta ja rakastamisesta puhuttiin ekan kerran ~7kk yhes olon jälkee ku oltii kumpiki sitä nössöilty jo pitemmä aikaa
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Olin menossa ostamaan vauhtia ja poikkesin matkalla yhden ällötyksen luona. Mies teki siellä pihatöitä. Jatkettiin siitä sit yhessä iltaa, vedettiin pää sekasin, käytiin saunassa ja vietettiin yö yhessä. Sinne tielle sit jäin ja kotiin palasin vain hakemaan tavaroita. Vanhemmat oli aika järkyttyneitä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Olin menossa ostamaan vauhtia ja poikkesin matkalla yhden ällötyksen luona. Mies teki siellä pihatöitä. Jatkettiin siitä sit yhessä iltaa, vedettiin pää sekasin, käytiin saunassa ja vietettiin yö yhessä. Sinne tielle sit jäin ja kotiin palasin vain hakemaan tavaroita. Vanhemmat oli aika järkyttyneitä.
Neljästä ensimmäisestä sanasta tulee mielen yksi parhaista Ilta-Sanomien otsikoista, kun Sillanpään huumejutut olivat otsikoissa koko ajan ja keikkoja peruttiin:
"Sillanpäälle löydettiin korvaaja vauhdilla".
 
Viimeksi muokattu:

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mut joo, ei oo koskaan seurustelukumppanii ollut, niin vaikee vastata tähän. Ex-säädön (joo, aika kumma olla säädössä ennen seurustelua xD) tapasin koulun wanhojentanssikurssilla. :D Että sellanen lukioleffaklishee.
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Me tavattiin poikaystäväni<3 kanssa netissä, elokuun lopussa. Alettiin vaan juttelee niitä näitä ja siirryttiin aika pian juttelee whatsappiin. Viikko sen jälkeen menimme treffeille, pyörittiin ympäriinsä ja treffit venyi pitkäksi. Menimme erään hiekkatien reunaan istuu kaiteelle ja järvi näkyi edessä. Rakas huomas että mulla alkoi tulla vilu ja otti mut lämpimään syliin ja sillon se ensisuudelma tapahtui. Olimme molemmat täynnä hymyä. Toisella näkemiskerralla pelattiin ja suudeltiin kauan ja ilta venyi. Sen jälkeen oon öitä viettänyt poikaystävän luona ja aloimme seurustelemaan 1.10. Mulla on maailman ihanin ja välittävin rakas poikaystävä joka huolehtii musta ja kehuu usein mua kauneimmaksi ja seksikkäimmäks, oma aamuaurinko sekä löytyy mun py:stä runoilijaa, muutamaan otteeseen, mun kasvot ja hiukset on kuin kuutamo lammen pinnalla,yhtä kauniit<3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Me tavattiin poikaystäväni<3 kanssa netissä, elokuun lopussa. Alettiin vaan juttelee niitä näitä ja siirryttiin aika pian juttelee whatsappiin. Viikko sen jälkeen menimme treffeille, pyörittiin ympäriinsä ja treffit venyi pitkäksi. Menimme erään hiekkatien reunaan istuu kaiteelle ja järvi näkyi edessä. Rakas huomas että mulla alkoi tulla vilu ja otti mut lämpimään syliin ja sillon se ensisuudelma tapahtui. Olimme molemmat täynnä hymyä. Toisella näkemiskerralla pelattiin ja suudeltiin kauan ja ilta venyi. Sen jälkeen oon öitä viettänyt poikaystävän luona ja aloimme seurustelemaan 1.10. Mulla on maailman ihanin ja välittävin rakas poikaystävä joka huolehtii musta ja kehuu usein mua kauneimmaksi ja seksikkäimmäks, oma aamuaurinko sekä löytyy mun py:stä runoilijaa, muutamaan otteeseen, mun kasvot ja hiukset on kuin kuutamo lammen pinnalla,yhtä kauniit<3
Oi, kuulostaa söpöltä!
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Me tutustuttiin miehen kanssa Instagramin kautta josta siirryttiin Snapchatin puolelle 🤣
Hauska tarina.

Olin ystäväni kanssa baarissa. Olin vähän aika sitten eronnut. Selailin pienessä humalassa Instagramia ja Haku selaimesta näkyi hänen kuvansa. Tykkäsin huvin vuoksi vaikka koko tyyppiä koskaan tavannut. No hän alkoi seuraamaan minua koska aloin seuraamaan häntä. Sitten lisäsimme toisemme Snapchatissa ja siitä se juttelu ja tutustuminen lähti. Hän pyysi minua viikko sen jälkeen kahville. Menimme EspressoHouseen ja siellä sitten tutustuttiin paremmin. Aika nopeasti meillä synkkasi ja alkoi pussailu yms. 🤣
 
Ylös Pohja