Aihe vapaa mistä te saatte elämänilonne

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
tai tarkoituksenne, mikä on teillä syy nousta joka päivä sängystä ylös yhä uudestaan ja uudestaan? mitkä asiat tuottaa teille mielihyvää ja onnellisuutta?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Kumppani, työ, uusi koti. Ja se etten halua luisua takasin vanhaan elämään.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Hyvä kysymys. Koulu? Sinne nyt ainaki raahaudun. Hevoset ainaki. Ja musiikki.

Ja RAKASTAN ruokaa niin lisään ehkä senki tähän :D
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Oikeestaan halusin tänään kuolla aamulla maatessani poicciksen kainalossa, koska olisin voinut kuolla onnellisena ilman et se lähtee taas pois. Mutta on jaksettava kissan takia, kyllähän poiccis huolehtisi kissasta jos mua ei olisi mutta se kuitenkin asuu yleensä mun kämpässä. Ja sit pitää jaksaa elää ettei eksä voi tulla kusemaan mun haudalle.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mulla on lähinnä kouluun raahautuminen aamuisin. Se pitää mun rytmin ja viikot kasassa ja on mun syy nousta aamulla sängystä vaikkei se nyt ehkä ihan älyttömästi "iloa" tuokkaan xd
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kivat pikkujutut kuten auringonpaiste, mukavat vaatteet, kesän rantapäivät tai kaupan uudet hifistelylimsat. Mulle elämän hienous on pikkujutuissa, koska olen liian laiska ja saamaton rakentamaan sitä suurten asioiden ympärille
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Öööääää... Hyvä kysymys.
Poikaystävä ainakin, sekä neulominen/virkkaaminen/muu taiteilu. Hyvän musiikin kuuntelu. Luonto ja muut hienot maisemat silloin, kun sinne jaksan raahautua.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Apua tää on vaikee. Mulla on iät ja ajat ollut vähän vaikeaa löytää mitään syytä nousta sängystä ylös (velvollisuuksia jos ei lasketa) mutta sanoisin, että sellanen mielenkiintoisuus mitä joissain päivissä on. Että näkee elämänmenoa ja kaupungin tunnelmaa, ehkä jotain kaunista tai rumalla tavalla näkemisen arvoista. Matkailu on parasta ja hyvät kirjat myös, silloin kun sellaisen löytää. Kaverit toki tuo onnellisuutta, mutta harvakseltaan näen niitä mun arkielämässä, ne asuu kaikki niin kaukana ja perhe myös. Itse sitten yritän keksiä noita syitä elää elämääni, ehkä yhtenä ihan varteenotettavana on se, etten halua tuottaa pettymystä sukulaisilleni ja unelmoin tulevaisuudessa jostakin erilaisesta, merkityksellisemmästä elämästä, jossa joku ylipäänsä huomaisi sen, että en nousisikaan siitä sängystä jonakin päivänä.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Ehkä siitä tiedosta, että ei tarvitse elää ikuisesti. Haluan vain tehdä töitä ja kuolla joskus pois.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Omien vihannesten parissa puuhaaminen motivoi yllättävän paljon ja olen viimein onnistunut pitämään asioita elossa (sisällä toistaiseksi kasvatan taimia ja haluan päästä fermentoimaan joskus tulevaisuudessa omia vihanneksia.) Kesän ja juhannuksen lähestyminen on myös ihanaa.
Talven ainoa hyvä puoli on avantouinti ja savusaunat yhdistettynä toisiinsa..
 
Ylös Pohja