Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Mistä tietää miltä oikeasti näyttää (lol)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Bella" data-source="post: 108438" data-attributes="member: 318"><p>mietityttää vaan sillon tällön kun peilissä näytän ihan hyvältä, etukamerassa ihan täydelliseltä (siis mihin mun naamalla pääsee), takakamerassa siltä et ois just roskiksesta vetästy ja esim. kaupan lasi ikkunoiden heijastuksissa ihan sillee normaalia paremmalta mutta mikäs niistä sitte se kaikista realistisin miten muut mut sen näkee D::</p><p>Kaverit kummiski näyttää kamerassa ja kaikkialla muuallakin ihan samalta nii en tiiä, toisaalta mä näytän tyylii joka päivä ihan eriltä peilistäkin kun joka toinen päivä tuntuu että mulla on maailman pienin nenä ja joka toinen siitä pullistuu sellane että oksat pois ja sama otsan kans. Kans kuvissa näyttää aina että ois eri tasolla kulmakarvat , mutta kun oon kysynyt kavereilta nii ne sano että ei mitää eroo :O Muutenki kyllä vähän ketuttaa että aina kun yrittää panostaa ulkonäköön nii kuvissa näyttää ihan vinksahtaneelta mutta esim. tänää kun en ees hiuksia harjannu näytin just siltä ku yleensä yritän, että varmaan täst lähtie unohan sen olemassaolon ja annan niie elää omaa elämää :D: </p><p></p><p>(kai tää nyt jotenkin tyyliin ja kauneuteen liittyy)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bella, post: 108438, member: 318"] mietityttää vaan sillon tällön kun peilissä näytän ihan hyvältä, etukamerassa ihan täydelliseltä (siis mihin mun naamalla pääsee), takakamerassa siltä et ois just roskiksesta vetästy ja esim. kaupan lasi ikkunoiden heijastuksissa ihan sillee normaalia paremmalta mutta mikäs niistä sitte se kaikista realistisin miten muut mut sen näkee D:: Kaverit kummiski näyttää kamerassa ja kaikkialla muuallakin ihan samalta nii en tiiä, toisaalta mä näytän tyylii joka päivä ihan eriltä peilistäkin kun joka toinen päivä tuntuu että mulla on maailman pienin nenä ja joka toinen siitä pullistuu sellane että oksat pois ja sama otsan kans. Kans kuvissa näyttää aina että ois eri tasolla kulmakarvat , mutta kun oon kysynyt kavereilta nii ne sano että ei mitää eroo :O Muutenki kyllä vähän ketuttaa että aina kun yrittää panostaa ulkonäköön nii kuvissa näyttää ihan vinksahtaneelta mutta esim. tänää kun en ees hiuksia harjannu näytin just siltä ku yleensä yritän, että varmaan täst lähtie unohan sen olemassaolon ja annan niie elää omaa elämää :D: (kai tää nyt jotenkin tyyliin ja kauneuteen liittyy) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Mistä tietää miltä oikeasti näyttää (lol)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja