Mitä aiot tehdä kun koronarajoitukset loppuu?

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Haaveillaan täällä yhdessä ajasta ilman koronarajoituksia :)

Itse aion jatkaa uintiharrastusta ja mennä kirjastoon ompelemaan.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Aion nähdä kavereita, opiskella ihan normaalisti, käydä baarissa, käydä äidin luona, käydä leffassa.

Kaikkein eniten odotan sitä, että voi taas suunnitella elämäänsä vähän eteenpäin.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Käyn niin monella keikalla/festareilla, kun vaan suinkin pystyn! On niiiiiin kova ikävä live musaa, että ihan ahdistaa:/
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
huom kun korona loppuu/tai vähenee huomattavasti:
käydä leffassa, huvipuistoissa, enemmän ulkona syömässä, matkustella ja nähdä kavereita
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Varmaan elokuvissa käynti ois pitkästä aikaa kivaa :D Ei tää kyllä oo hirveesti mun elämään vaikuttanu muuten, ku en missään kylillä roiku tai ihmisiä tapaile normaalistikaan :-0
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ainakin käydä leffassa, syömässä ulkona, nähdä kavereita ja käydä baarissa D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Ei ne lopu :D mutta siis en tiiä, en varmaan mitään. Ehkä käydä keikoilla. Paitsi en varmaan enää uskalla koska mun ihmiskammo on pahentunu tässä, en uskalla enää mennä mihinkään ainakaan yksin
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Kutsua kaverit kylään, vuokrata auto ja matkustaa ympäri maata, käydä Suomessa ja harrastaa taas kamppailulajiani.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Voisin ainakin kävistä elokuvissa ja kirjastossa, sekä nauttia harrastusten jatkumisesta
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Mietin jos menis yksin ajelemaan autolla eurooppaa halki, nyt kun ois hyvä saumakin siihen ja ei oo kukaan kaveri oikeen innostunut kun heittänyt useasti vastaavia ehdotuksia.
 
Ylös Pohja