Seurustelu Mitä kriteerejä teillä on kelvolliselle kumppikselle?

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
841
Tässä mun:
1. Tuoksuu hyvältä
2. Sisäsiisti
3. Pesee kädet käytyään paskalla
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,481
Silloin saattaa myös haista siksi pahalle koska ei pyyhi pyllyään
Jos itse olisin niin härski, että ulostaisin tahallani toisen soffalle niin pyyhkisin toki takamukseni tämän isännän tai emännän verhoihin. Laurin tapauksessa sen pyykkeihin joita ikikuivattaa.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
841
Jos itse olisin niin härski, että ulostaisin tahallani toisen soffalle niin pyyhkisin toki takamukseni tämän isännän tai emännän verhoihin. Laurin tapauksessa sen pyykkeihin joita ikikuivattaa.
Jättäisit siis vain jälkeesi tympeän hajun
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,481
Jättäisit siis vain jälkeesi tympeän hajun
Tietystihän sitä pitäisi kaikki käyttää hyväksi kakkapyllystä, jos on pakko paskoa kaverin soffalle. Ja tuolla tavalla voi peittää vahingonkin, kun sotkee esim. verhot ruskealla kehonjätteellä niin ei kukaan epäile, että peräaukko vähän falskaa vaan että on suuttunut jostain!
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
841
Tietystihän sitä pitäisi kaikki käyttää hyväksi kakkapyllystä, jos on pakko paskoa kaverin soffalle. Ja tuolla tavalla voi peittää vahingonkin, kun sotkee esim. verhot ruskealla kehonjätteellä niin ei kukaan epäile, että peräaukko vähän falskaa vaan että on suuttunut jostain!
Miten jäätävän ovelaa!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Samanlaiset näkemykset ja mielipiteet tärkeimmistä asioista kuin minulla. Muuta en nyt keksi, kun seurustelu ei mua muutenkaan kiinnosta.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Mun kriteerit on niin korkeella nykyään etten oo ees itekkää varma mitä ne on
Ehkä pysyn vaan sinkkuna ainaki vähintään seuraavat kymmenen vuotta. Katsoo sen jälkeen uudestaan xD
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Hyväksyy mut sellaisena kun oon (ei toteutunut mun edellisessä, toistaiseksi ainoassa suhteessa)
Ei yritä kontrolloida (ei tämäkään)
Uskollinen (eikä tää)
Luotettava
Huumorintajuinen
Yhteisiä mielenkiinnon kohteita
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Hyväksyy mut sellaisena kun oon (ei toteutunut mun edellisessä, toistaiseksi ainoassa suhteessa)
Ei yritä kontrolloida (ei tämäkään)
Uskollinen (eikä tää)
Luotettava
Huumorintajuinen
Yhteisiä mielenkiinnon kohteita
Tämä!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Vaikea kysymys kun kaikkea ei tule aina ajatelleeksi ennen kuin kohtaa ongelman. :unsure: Päällimmäisenä mielessä:

-täsmällinen (ei myöhästele yms.)
-luotettava/rehellinen
-siisti (pitää itsestään ja ympäristöstään huolen)
-ei tupakoi tai käytä muitakaan päihteitä
-samanlaiset mielenkiinnonkohteet olisi plussaa
-huumorintaju olisi plussaa

Mutta täytyy sanoa että en tulisi hyvällä katsomaan:
-jos suihkussa käyntiin ei riitä noin 5min (eli ei siis mitään tuntia suihkussa olemista)
-jos ajaa väärän merkkisellä/maalaisella autolla :D ,tai varsinkin jos parkkeeraisi sen aina pihalle xD
-sitten ihmisen pitäisi oikeasti välittää toisesta ihmisestä, eikä vain toisen ihmisen omaisuudesta/varallisuudesta/esineistä.
-Edelliseen kohtaan liittyen, että jos ihminen joka on aina elänyt niin että saa aina kaiken mitä haluaa... Usein nämä ihmiset eivät tajua mitä on jos ei saakkaan sitä mitä on halunnut, tai jopa jos tarvitsee jotain perus asiaa niin sitä ei saa. Mielestäni tätä asiaa ei voi kukaan ihminen sisäistää jos ei sitä itse ensin koe. Enkä tällaista ainakaan ääripään ihmistä kestäisi pitkään katsella.
-ja tosiaan ei saisi olla tyhmä. Enkä tarkoita nyt sitä että pitäisi olla kaikki professorin ja insinöörin paperit, pitää olla maailmasta myös käytännön asioiden tajua. Ei pelkällä paperilla mitään tee, jos on tyhmä kaikissa perus maailman asioissa mitä tulee vastaan elämässä.


Eihän tässä tullutkaan mitään mieleen.:rolleyes: Kuten tuossa aluksi ajattelinkin.
 
Ylös Pohja