Syvälliset Mitä kuuluu :D?

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Itestäni en tiiä mitä nulle juuluu, vaihrelee paljon, mut mitäs teil muille :D?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
tuntuu että oon kriisissä itseni ja elämäni kanssa. ahdistaa niin paljon etten haluais nähdä ketään (mikä on mahdotonta). varmaan ajan kanssa helpottaa, muttei hirveästi just nyt lohduta. meen illalla kai kaverille, toivottavasti saan olon edes vähän paremmaks ennen sitä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Tällä hetkellä varsin hyvää! On näitä päiviä, kun on tosi hyvä olo, mutta viimeksi eilen se kallistui enemmän ahdistukseen ja alakuloisuuteen. Olin myös itkuinen ja vihainen. Tänäänkin oli kovaa ahdistusta, mutta mä _selvisin_ siitä ja pystyin jopa syömään.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Huonoa yritän ymmärtää matikasta ja fysiikasta ees jotain mutta en vaan tajua
No harmi D:
Ehkä jos pitäis kyhyen tauon ja yrittäs sitte uuellee kahtoo ni sit voisit ymmärtää D:? Ja kylhän ne hankalia aineit on, mut kyl mä uskon et tajuut sen taibkysyt sit vaik koulus joltai :'D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
tuntuu että oon kriisissä itseni ja elämäni kanssa. ahdistaa niin paljon etten haluais nähdä ketään (mikä on mahdotonta). varmaan ajan kanssa helpottaa, muttei hirveästi just nyt lohduta. meen illalla kai kaverille, toivottavasti saan olon edes vähän paremmaks ennen sitä.
Voi eei ei kuulost kauheen kivalt tommone D:.
Ja kyl se aika varmast ajan kans helpottaaki, tai sitte jos yrittäsit löytää asioi mist vähä olo helpottus ni seki vois auttaa D:.
Toivottavast saat olon kans paremmaks enne iltaa :'D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Tällä hetkellä varsin hyvää! On näitä päiviä, kun on tosi hyvä olo, mutta viimeksi eilen se kallistui enemmän ahdistukseen ja alakuloisuuteen. Olin myös itkuinen ja vihainen. Tänäänkin oli kovaa ahdistusta, mutta mä _selvisin_ siitä ja pystyin jopa syömään.
No kiva et hyvää :D!
Ja toivottavast ei nyt tulis sul mittää kauheet ahistust tai alakuloa D:.
Jes hyvä et selvisit siit kans, oot tosi vahva ku selvtiit :D! Ja onneks sait syötyä D:! (ja anteeks tää paska vastaus :'))
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
No kiva et hyvää :D!
Ja toivottavast ei nyt tulis sul mittää kauheet ahistust tai alakuloa D:.
Jes hyvä et selvisit siit kans, oot tosi vahva ku selvtiit :D! Ja onneks sait syötyä D:! (ja anteeks tää paska vastaus :'))
Toi on juuri hyvä vastaus. :)
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Jeij, kävin ottamassa toisen koronarokotteen ja nyt formuloita :-) Sain myös tänään kouluhakuun pari tehtävää tehtyä ! Maanantaina pääsykoe :'0
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
No kuis ny nii D:
Toivottavast menis parempaa pia 3:
En tiiä :D tulin siihen tulokseen et varmaan tää on johtunut nyt huonosti nukkumisesta ja stressistä. En keksi oikein muutakaan syytä
Siis kun oon jutellu mun ohjaajan kaa opiskelusta yms jatkosta niin se varmaan kävi aika rankasti mielen päälle ni ehkä se siitä sit vaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Ihan hyvää kuuluu, mutta väsyttää. Oli tänään viimeinen päivä kesätöissä, vähän haikeat tunnelmat kun piti sanoa heipat työkavereille.

Hämmentävä päivä siltä osin, että yksi lääkäri päätti yllättäen tarjota mulle töitä omasta firmastaan. Olen luullut kyseisen tyypin vihaavan minua, kun on aina niin tuima, mutta ilmeisesti näin ei olekaan!
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
En tiiä :D tulin siihen tulokseen et varmaan tää on johtunut nyt huonosti nukkumisesta ja stressistä. En keksi oikein muutakaan syytä
Siis kun oon jutellu mun ohjaajan kaa opiskelusta yms jatkosta niin se varmaan kävi aika rankasti mielen päälle ni ehkä se siitä sit vaa.
Nii no jospa sitte kunno unet auttas jo vähäse ees D:.
Niih no voiha se siitäki olla :'D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
No en oikein tiedä. Vähä hukas. En oo löytäny vieläkää sitä opiskelumotivaatiota ja pitäs jotai uutta harrastusta varmaa keksiä nii ei ois ainkaa nii tylsää.
No löytyskö se vaik joitai tavoitteit asettamal tai joteki muute D:?
No jos sitä on joku mikä tuntuis kiinnostavalt ni kanttis varmaa testaa, josko siitä löytys sitte joku kiva harrastus :'D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Ihan hyvää kuuluu, mutta väsyttää. Oli tänään viimeinen päivä kesätöissä, vähän haikeat tunnelmat kun piti sanoa heipat työkavereille.

Hämmentävä päivä siltä osin, että yksi lääkäri päätti yllättäen tarjota mulle töitä omasta firmastaan. Olen luullut kyseisen tyypin vihaavan minua, kun on aina niin tuima, mutta ilmeisesti näin ei olekaan!
No ihan uskottavaa et voiki olla haikeet tunnelmat D:.

No, mukava ainaki jos tarjos töitä :D. Nii no niihä ne ihmiset voi yllättääkki, ja ehkpä se näki sussa jottai hyvän työntekijän ainesta tai jotai semmost :D
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Viimeiset 2kk mulla on ollut ihan hurveää ahdistusta ja jopa paniikkikohtauksia. Nyt kuitenkin tänään oon Ilonen koska eilen pääsi tanssimaan oikein kunnolla. Väsy on kova tosin
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tällä hetkellä kuuluu ihan hyvää. Lähden kohta töihin kun käyn matkan varrella kirpputorilla ja tankkaamassa auton. Harmittaa vaan vähän kun missaan töiden takia tän viikonlopun f1-kisan. Mutta näkeehän ne tulokset jälkeenpäin.
Vähä alkaa tulla stressiä kun en tiiä edelleenkään milloin koulu alkaa ja oonko ees oikeella alalla D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
En oikein tiiä. Koulussa menee hyvin, mut pelkään et mielenterveys alkaa taas horjua pahemmin. D:
 
Ylös Pohja