Suhteet Mitä kysyä?

Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
Ihmiseltä jonka tiedän jotenkuten, olen vain viestitellyt hänelle. Alkuun juttelimme vähän kaikkea mutta nykyään vain kysytään sillon tällöin kuulumisia ja mitä on tehnyt. Ja ehkä kuviakin omista elämisistämme joskus.

Elikkä kysymyksiä mitä kysellä joskus hältä?

Mulla ei ole tähän jätkään tunteita, vaan kaverina häntä pitäisin ja hän ei edes halua enää seurustella kuulema.
Tällä on ollut vähän ilmeisesti raskaitakin aikoja mt:n kanssa. Niistä en itse halua aloittaa syvällisempää keskustelua, vaikka mua kiinnostas. Hän saa siis niistä puhua vain sen mitä itse haluaa.
 
Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
että mitä kuuluu, silleen oikeasti D:

anteeks vaan mutta jos joku kysyis multa nuin niin saattaisin sulaa lammikoksi..

ja tietty niitä perus mitä on tehny/harrastaa/jne

(toiseks) paras: läheks keinumaan pihalle?
Valittevast en voi vikaa kysyä, se ei asu lähimaillakaan😂muuten olis hyvä ja kiitti pitääpä kysellä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Lempi jäätelö maku?
Sinappi vai ketsuppi vai kenties joku muu?
Onko se allerginen mielekkään?
Mitä tekee normi päivänä?
Millaista unta se on nähnyt?
 

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Siiis haluisin kysyä mun ihastukselta jotai mikä ois sille hankala kysymys tavallaan et se joutuis miettii sitä tarkkaa mitä vastaa. Tai sillee ku se väitttää et tykkää musta mutta epäilen et se vaa leikkii mun tunteilla ja se ei anna suoraa vastausta, ni haluisin kysyä jotai mikä sais sen ajatteleen kunnolla..?
 
Liittynyt
5.4.2022
Viestejä
49
Reaktioarvo
27
Siiis haluisin kysyä mun ihastukselta jotai mikä ois sille hankala kysymys tavallaan et se joutuis miettii sitä tarkkaa mitä vastaa. Tai sillee ku se väitttää et tykkää musta mutta epäilen et se vaa leikkii mun tunteilla ja se ei anna suoraa vastausta, ni haluisin kysyä jotai mikä sais sen ajatteleen kunnolla..?
Kysy unelmista, mitä se haluaisi muiden tietävän hänestä, millä tavalla hän haluaisi kehittyä, missä näkee itsensä 5 tai esim. 10 vuoden päästä yms. Mistä sitten lähet kyselemään miksi niin ja lopulta syntyy syvällinen keskustelu, jonka avulla opit tuntemaan häntä

Ja kannattaa koittaa saaha keskustelu menee siihen suuntaa et onko hänellä tarkoitus kunnollista suhdetta saada ja missä elämän vaiheessa haluais sellasen
 
Ylös Pohja