Tyyli Mitä lävistyksiä teillä on?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Korvikset vaan, mutta niitä kolmet per korva. Haluaisin vielä rustokorut, mutta niitä en uskalla itse tehdä enkä ole vaan saanut aikaiseksi mennä lävistäjälle
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei mitään enään. Mulla oli horisontal kulmassa ja snake bitet jotka oli aika lähekkäin. Mulla oli yhdessä korvassa venytys. Mutta en ole pitänyt mitään niistä vuosiin. Lähinnä piti kasvolävistyksistä luopua kun työskentelin kahvilassa.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Miulla on ollu helix, mutta se kipeyty ja tulehtu aina uudelleen ja uudelleen, hiukset jäi kiinni (ja lopulta kun otin lävistyksen pois niin se oli täynnä hiuksia, likaa yms.) ja muita tämmösiä ongelmia, mitä en aatellu ennen kyseisen lävistyksen ottamista. Otin sen sit lopulta pois, kun en jaksanu enää. Halusin jossain vaiheessa tosi kovasti nenäkorun (sellanen timantti) ja napakorun, mutta enää ei oo niin kauheen kova tarve saada niitä vaikka kauniita ovatkin. Lisäks tykkään industrialista.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Itellä on perus korvikset ja kaks helixiä (kai sillä nimellä liikkuu) samassa korvassa, haluaisin toiset normi reijät, ehkä kolmannetkin ja nenäkorun
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Kasvolävistyksistä puolikas snake bites, toisen otin pois vuosia sitten kun se ei oikein lähtenyt paranemaan kunnolla. Toisessa korvassa on lisäksi venytys ja rustossa industrialiksi aiotut reiät, mutta niiden tekijä oli vasta aloitteleva lävistäjä niin myöhemmin kun menin toiseen liikkeeseen aikeinani vaihtaa parantuneisiin reikiin sen industrial-korun niin siellä lävistäjä sanoi, että ne reiät on tehty niin väärään kulmaan ettei niihin saa industrialia laitettua.

Suunnitelmissa on ollut jo vuosikaudet ottaa lisää lävistyksiä, erityisesti korviin koska alan tuntea itseni jo vähän vanhaksi kasvolävistyksille. Lähinnä kiinnostaisi nyt kiireisimmin alkaa venyttää toistakin korvaa (ei ole siis vielä edes normireikää siinä) ja selvitellä saisiko niistä industrial-rei'istä kustomoitua jonkinlaista vertical industrialia uudella reiällä. Hirvittää kylläkin ihan luvattoman paljon rustolävistysten ottaminen nyt kun en ole enää nuori ja rohkea.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Perus korvisreijät ja industrial.

Haluisin kyl muitaki korvalävistyksii mahollisesti mut en vaan jaksas käyä läpi uudestaan sitä samaa vaivaa ku industrialin kaa.. Vaik se on melkein 2 vuotta vanha nii se silti välil oikuttelee.. Tai siihen kasvaa aina välillä semmosii pienii patteja edelleen (varsinki jos nukkuu sen päällä paljon jne), kipee se ei oo enää tms.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Perus korvisreijät ja industrial.

Haluisin kyl muitaki korvalävistyksii mahollisesti mut en vaan jaksas käyä läpi uudestaan sitä samaa vaivaa ku industrialin kaa.. Vaik se on melkein 2 vuotta vanha nii se silti välil oikuttelee.. Tai siihen kasvaa aina välillä semmosii pienii patteja edelleen (varsinki jos nukkuu sen päällä paljon jne), kipee se ei oo enää tms.
Olen aina välillä haaveillut industrialista, mutta siitä on tosiaan tullut vaikutelma, että se saattaisi kenkkuilla jonkin verran parantumisen ym. kanssa. Voisikohan noihin patteihin (jos ne tosiaan eivät ole mitään vuotavia ja ärtyneitä) auttaa teepuuöljy, kun mulla ainakin se auttoi nenälävistyksen myötä tulleeseen rustopattiin?
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Olen aina välillä haaveillut industrialista, mutta siitä on tosiaan tullut vaikutelma, että se saattaisi kenkkuilla jonkin verran parantumisen ym. kanssa. Voisikohan noihin patteihin (jos ne tosiaan eivät ole mitään vuotavia ja ärtyneitä) auttaa teepuuöljy, kun mulla ainakin se auttoi nenälävistyksen myötä tulleeseen rustopattiin?
Mun lävistäjä sano et ei missään nimes suosittele sitä. Pitäs varmaan vaa jaksaa olla nukkumatta sen päällä jatkuvasti.. :D sen lisäks siihen ympärille on saattanu kasvaa ihoo sikski et se rusto kohta on nii ohut et ehk se ei jaksa ns. kannatella sitä tappii muuten. Ei ne patit oo siis mitenkää pahat et joutuu oikeesti kattomal kattoo et ne huomaa.
 
Ylös Pohja