- Reaktioarvo
- 1,522
Ja/tai mitä lävistyksiä haluaisitte?
Sama D:Korvikset D:
Olen aina välillä haaveillut industrialista, mutta siitä on tosiaan tullut vaikutelma, että se saattaisi kenkkuilla jonkin verran parantumisen ym. kanssa. Voisikohan noihin patteihin (jos ne tosiaan eivät ole mitään vuotavia ja ärtyneitä) auttaa teepuuöljy, kun mulla ainakin se auttoi nenälävistyksen myötä tulleeseen rustopattiin?Perus korvisreijät ja industrial.
Haluisin kyl muitaki korvalävistyksii mahollisesti mut en vaan jaksas käyä läpi uudestaan sitä samaa vaivaa ku industrialin kaa.. Vaik se on melkein 2 vuotta vanha nii se silti välil oikuttelee.. Tai siihen kasvaa aina välillä semmosii pienii patteja edelleen (varsinki jos nukkuu sen päällä paljon jne), kipee se ei oo enää tms.
Mun lävistäjä sano et ei missään nimes suosittele sitä. Pitäs varmaan vaa jaksaa olla nukkumatta sen päällä jatkuvasti.. :D sen lisäks siihen ympärille on saattanu kasvaa ihoo sikski et se rusto kohta on nii ohut et ehk se ei jaksa ns. kannatella sitä tappii muuten. Ei ne patit oo siis mitenkää pahat et joutuu oikeesti kattomal kattoo et ne huomaa.Olen aina välillä haaveillut industrialista, mutta siitä on tosiaan tullut vaikutelma, että se saattaisi kenkkuilla jonkin verran parantumisen ym. kanssa. Voisikohan noihin patteihin (jos ne tosiaan eivät ole mitään vuotavia ja ärtyneitä) auttaa teepuuöljy, kun mulla ainakin se auttoi nenälävistyksen myötä tulleeseen rustopattiin?