Pukeutuminen Mitä mieltä ootte lyhyistä hameista?

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
29
Katselin tässä äsken yhden kivan verkkokaupan vaatteita, niin sielä oli aika paljon semmosia lyhyempiä hameita. (alempana esimerkki). Jos näätte jonkun käyttävän tommosta niin miten reagoutte vai kiinnostaako teitä ollenkaa. Itse haluaisin käyttää sitten kesällä jonkinlaisia hameita, mutta en tiiä onko noi sitten liian lyhyitä (jos laittaa toki alle jotkut biker shortsit tai jotain)

Screenshot_20210324_074806_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Tuo on kyllä kiva! Ja muutenkin - jos ei tykätä lyhyistä hameista, niin sitten ollaan itse pitämättä niitä ja annetaan muille oikeus kiskoa päälleen sellaisia kankaita tai kankaattomuuksia kuin huvittaa. Ei kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista siihen, miten toinen ihminen pukeutuu (ellei sillä pukeutumisella itsellään yritetä sortaa tai ahdistella muita, hakaristihihamerkit ym. voinee heitellä tähän kategoriaan).
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Lyhyt hame on ihan kiva, varsinkin kesäsin. Talvella saattaa tulla myötä vilu kun näen jonkun lyhyessä hameessa. Tosin jos henkilöllä on lyhyt hame ja pieni croptop niin ei ehkä omaan mieleen, mutta esim just tollasen pitkähihaisen paidan kanssa hyvä. Tai kesällä ihan topin kanssa =)
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Itse tykkään enemmän pidemmistä hameista, mutta myös lyhyet voivat olla kivoja. Tuosta kuvan hameesta en pidä niin paljon, tai sitten se on vain tuo muu asu joka ei miellytä. Mutta on tuo aika perus ja voisit käyttää huoletta.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Lyhyt hame on ihan kiva, varsinkin kesäsin. Talvella saattaa tulla myötä vilu kun näen jonkun lyhyessä hameessa. Tosin jos henkilöllä on lyhyt hame ja pieni croptop niin ei ehkä omaan mieleen, mutta esim just tollasen pitkähihaisen paidan kanssa hyvä. Tai kesällä ihan topin kanssa =)
täysin samaa mielt'
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Itse en käytä hameita, mutta pari opiskelijaa meidän koulussa käyttää just tuollaisia, eikä siitä kukaan välitä. Kaikki pukeutuu kuten haluaa (omalla vastuulla tietenkin, paleltumisriski on ainakin täällä päin aika iso).
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Miun mielestä hameet on just nättejä, oli ne sitten tuon pitusia tai pidempiä (ihana muuten tuo kuvassa oleva hame!<3). Ei todellakaan kiinnosta mitä muut pitää päällään ja voisin hyvin itsekin pitää tommosia :) Miusta jokasen pitää saada pukeutua niinkun haluaa, eikä kellään oo oikeutta puuttua siihen mitä toisella on päällä. Toki oon sitä mieltä ettei työhaastatteluun kannata mennä tissit tyrkyllä ja hautajaisiin puolalastomana, saati talvipakkasella jossain minihameessa. Mutta ei ole mun asia. Jos joku haluaa tehdä silleen niin tehköön, mikäli on aikuinen ihminen. Tai oikeestaan miun mielestä teini saa jo pukeutua esim. paljastavasti jos haluaa, kunhan ei oo kyseessä mikään just ja just murrosikänen vaan sellanen n. 15-vuotias. En kertakaikkiaan ymmärrä ihmisiä joita ärsyttää toisten pukeutuminen, että... jos henkilöllä x näkyy vaikka 10cm tissivakoa niin henkilö y alkaa suunnilleen h**rittelemaan äxää ja latelee jotain katkeria kommenttejaan. Siis come on, mikä siinä on niin ärsyttävää että toinen arvostaa kroppaansa ja haluaa korostaa sitä :D Varmasti tässäkin jotain kateutta yleensä taustalla.

Pahottelut muuten - tää homma lähti nyt aivan sivuraiteille :D Oli vaan pakko päästää vähän höyryjä ulos D:
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Ei mua kiinnosta, miten muut pukeutuu. Jokainen laittakoon päällensä mitä itse tykkää. Mä pidän lyhyitä hameita ja shortseja kesäisin, kun on oikein lämpimiä, aurinkoisia kesäpäiviä.
 

Mirette

Hätähuutoja olen tottunut lukemaan
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
Not my business, miten muut pukeutuu. Itekki käyttänyt lyhyitä hameita, varsinkin alternative- vuosina (17-23, ennen tätä koronakriisiä) on tullut käytettyä minihameita ja se vaan tiäks kuuluu siihen lookkiin. Vaikka tyylini onkin muuttunut koronan aikana enemmän ja enemmän konservatiivisempaan ja sellaseen kasariteini- tai mutsilookkiin, edelleen pidän myös siitä alternativetyylistä, johon ne lyhyet skaterhameet kuuluu. Varsinkin kesällä on tullut käytettyä niitä. Aivan sama vaikka ne pyöräilyshortsit näkyi alta.

Musta se, miten lyhyisiin hameisiin pukeutuu, ei pitäisi olla kenenkään bisnes. Piste.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ite en käytä, koska uskonto ja muutenkin oon enemmän housuihmisiä, mutt0a mun mielestä kuitenkin kivan näkönen hame ja minusta jokaisen oma asia miten pukeutuu. en itse ainakaan kiinnitä muiden hameiden pituuteen sen kummemmin edes huomiota
 
Ylös Pohja