- Reaktioarvo
- 1,922
hmm, okei. siin tapaukses osaan arvostaa sitä viel enemmän, et mun mieskaverit on mun kans samaa mieltä. tosi vanhanaikasta ja honestly outoa ajatella, että "ahaa toi nainen on halpa/helppo ku se on tollanen". nii-i, miehet haluaa et nainen on seksikäs ja harrastaa seksiä heidän kanssaan ja niin edelleen, mut ei sitä ny noin kuulu tehdä ja hyhhyh nyt arvo laskee - make it make sense!!! D: puhumattakaan siitä, et must on aina hauskaa, ku äijät puhuu että "TOLLASTA EN AINAKAA OTTAIS" sillee... um, tuskinpa se nainen sinuakaan haluaa 😂 mut anyway, mä en arvota ihmisiä muutenkaa elämässäni ni ilmankos en ymmärrä. onneks mun poikaystävä ei ajattele noin, niin kuin ei ajattele mun mielestä kukaan muukaan, joka on vähänkään inhimillinen.Mä oon edelleen sitä mieltä, että jokainen saa julkaista mitä ite haluu, jokaisen oma asia se on.
Mun mielestä huomionhakuisuus nähdään negatiivisena asiana silloin, kun sitä vähä niinku käytetään väärin, eli haetaan sitä huomiota paljaan pinnan avulla. En tässä ketään haluu loukata, mutta se nähdään ainakin mun kaveripiirissä säälittävänä, myös mun miespuoliset kaverit ovat asiasta samaa mieltä, ku kysyin niitten mielipidettä. Kuulemma ei kiinnosta netissä itteään puolipukeissa esittelevät tytöt/naiset, jos ovat ettimässä itelleen vakavampaa suhdetta ja tyttöystävää :D
Ehkäpä se on se "halpuus ja helppous" syynä, että se tietynlainen huomionhakuisuus nähdään negatiivisessa valossa. Vähä niinku ettei voi ihan tosissaan ottaa ihmistä, joka näyttelee itteään puolialastomana koko maailmalle :D Ja varmaan sekin, ku vähissä vaatteissa keikkuminen on se kaikista helpoin tapa saada sitä huomiota itelleen. En mä tiiä, tämmösiä käsityksiä vaan jotenkin sain, ku mielipiteitä vaihdeltiin kavereiden kaa.
Siinä että tykkää huomiosta, ei tavallaan oo mitään pahaa, kai me kaikki ihmiset tykätään, jos joku sanoo jotain kivaa ja kehuu, mutta mun mielipide tuskin muuttuu, että voi sitä huomiota hakea ja saada järkevämmilläkin keinoilla :)
mutta yksi asia mua mietityttää. kysymys kuuluukin, että aatteletteko samoin, ku näätte miehestä vähäpukeisen kuvan?