Mitä mieltä te ootte?

snowflake

Asiantuntija
Reaktioarvo
925
Itse mietin usein et millasia kesuja tänne pitäisi tehdä? Aika moni on sanonu et niitä on täällä liian vähän, usein saatan kirjoittaa jotain mutta en kehtaa julkaista koska ajattelen aiheen olevan tylsä tms. Sen takia saatan olla epäaktiivinen keskustelujen suhteen, niin ois kiva tietää mitä mieltä te ootte? ja kuinka paljon on sopiva määrä kesuja päivässä? :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ei aiheen tarvi olla muuta kuin "kävin kaupas" :D mun mielestä ihan sama kuin demissä, mistä vaan turhasta voi tehä kesui tosin en tiiä sit mihin vastaillaa ja mihin ei, mutta mun puolesta spämmikää vaik foorumi tukkoon D: se on vaan kiva jos on aktiivista.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Mulla vähän sama juttu :unsure: Kun koko ajan päässä pyörii kaikkia outoja ajatuksia ja kysymyksiä sekä mitä jos, entä jos-ajatuksia. En vaan ainakaan vielä kehtaa niitä tänne laittaa,tai tehdä erillisiä keskusteluja, mutta kun nyt tuli puheeksi, niin kysympä kuitenkin: Voiko eläin olla ns. mieleltään sairas, kun ihminen voi sairastaa paranoidista skitsofreniaa niin voiko myös vaikka muut nisäkkäät? Sori jos on ihan älytön kysymys mutta tämä on vähän vaivaunnut minua. Oon siis itsekin mielenterveysongelmainen.

Reaktioarvo
1,522
Mun mielestä hyvä vaan että tänne tehään uusia keskusteluja, oli ne sitten mistä aiheesta tahansa tai vaikka vähän "tylsiäkin" – mikä nyt sitten määritelläänkään tylsäksi, eiköhän melkein jokaiselle keskustelunaiheelle jokunen kiinnostunut lukija löydy. Olis kiva, että tänne tulis vielä lisää porukkaa ja ihmiset aktivoituisivat kirjoittelemaan enemmän. Itsekin kyllä välillä mietin, että tekiskö kesun aiheesta X, mutta sitten en saakaan aikaiseksi tehä D:

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Tee vain rohkeasti keskusteluja. Minunkin tekemäni keskustelut ovat usein luokkaa "keitin teetä", enkä oletakaan siitä syntyvän mitään poikkeuksellisen syvällistä keskustelua tai asian ylipäätään kiinnostavan suunnattomasti ketään.

Demissäkin oli tapana tehdä "turhia" keskusteluja. Täällä on ainakin minun mielestäni parempi ilmapiiri kuin Demissä, enkä ole täällä huomannut kenenkään valittavan jonkun keskustelun turhuudesta. Demissä keskusteluihin saattoi joskus tulla kommenttia siitä.

Ja keskustelujen turhuudesta vielä, että minusta on itse asiassa hauskaa nähdä näin keskustelujen muodossa, kun ihmiset "elävät elämäänsä". He käyvät kaupassa, hukkaavat tavaroitaan, pohtivat ihastusmisjuttujaan jne. Siinä on jotain rauhoittavaa. :D

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
iha ok, mut ootteko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Ylös Pohja