Mitä olette tehneet viimeaikoina?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,526
Reaktioarvo
2,893
Kas, sinäkin tänne eksyit. Noh, ei tässä oo mitään sen kummempaa tullu tehtyä viime aikoina, en oo juurikaan edes poistunut kotoa lukuunottamatta lenkkeilyä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mitä pidit päiväkotimaailmasta? Minkälaisessa ryhmässä työskentelit?
Tykkäsin olla niin ku viime topissa mut tällä kertaa olin isommassa ryhmässä et nyt oli 21 lasta ja yks lapso oli kaikista vilkkain ja sitä piti jatkuvasti vahtia että ei mee kellekkään lapselle tekee mitään eli aika riehakas ryhmä ja olin tosi suuri apu siinä ryhmässä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja siis ihania lapsia oli et tosi helposti lapset kiinty muhun ja halus aina aulkona et vedän niitä pulkassa tai pelaan pallohippaa ja siis mä olin se ainoi työntekijä joka veti niitä lapsia silleen et juoksin et kaikki muut aikuiset käveli jälkeen lapset halus mielummin mun kaa olla ilkona et vedän niirä
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
Ja siis ihania lapsia oli et tosi helposti lapset kiinty muhun ja halus aina aulkona et vedän niitä pulkassa tai pelaan pallohippaa ja siis mä olin se ainoi työntekijä joka veti niitä lapsia silleen et juoksin et kaikki muut aikuiset käveli jälkeen lapset halus mielummin mun kaa olla ilkona et vedän niirä
Opiskelijat, tuoreet työntekijät ja tettiläiset onkin lapsille ihan parhaita kun heissä riittää vielä virtaa touhuta! Olisi ihanaa kun kaikki päikyn työntekijät olisivat kaltaisiasi.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Olen ollut työtoiminnassa kerran viikossa, käynyt lääkärillä ja syömässä jouluruokaa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Opiskelijat, tuoreet työntekijät ja tettiläiset onkin lapsille ihan parhaita kun heissä riittää vielä virtaa touhuta! Olisi ihanaa kun kaikki päikyn työntekijät olisivat kaltaisiasi.
Näinpä ja sain vielä näytöstä nelosen ja sain sit lahjan tänään ku siitä et oon ollu tosi suuri apu siin ryhmässä sekä mul on huomen synttärit
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Oi onpa ihanaa! Lahjoja ja hyviä numeroita on kivaa saada.
Niinpä ja oli ihanaa ku se varhaiskasvatuksen ope oli silleen et meillä on täällä synttärisankari ku käytiin joulukalenteri läpi niin sit lapset sano et oonan synttärit niin sit sain nojatuoliin mennä istumaan niin ku muutki lapset saa istua siinä ku on synttärit ja sit sain päättää et kuka lapsi on posteljooni joka antaa mulle kortin ja sit lauleettiin posteljooni laulu meinasin rupee itkee ku oli niin ihana tunnelma
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
Niinpä ja oli ihanaa ku se varhaiskasvatuksen ope oli silleen et meillä on täällä synttärisankari ku käytiin joulukalenteri läpi niin sit lapset sano et oonan synttärit niin sit sain nojatuoliin mennä istumaan niin ku muutki lapset saa istua siinä ku on synttärit ja sit sain päättää et kuka lapsi on posteljooni joka antaa mulle kortin ja sit lauleettiin posteljooni laulu meinasin rupee itkee ku oli niin ihana tunnelma
Oi miten ihanaa! "Minä olen pikkupoika posteljoon, posteljoon..." tai kai laulu on vielä sama?
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Se tuskin ilahduttaa tippaakaan :(
ei mutta lohduttaudun sillä että olen matkustanut pummilla niin lukemattomia kertoja että tämä vähän kuittaa niitä XD pakko liikkua mutta ei varaa ostaa kertalippuja saati kausilippua niin ei voi mitään. jaan sen 80€ neljälle kuukaudelle niin ei kirpaise niin pahasti.

oon myös hurahtanut leipomiseen ja leiponut vuoden aikana vajaa 140 kakkua <3

 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
ei mutta lohduttaudun sillä että olen matkustanut pummilla niin lukemattomia kertoja että tämä vähän kuittaa niitä XD pakko liikkua mutta ei varaa ostaa kertalippuja saati kausilippua niin ei voi mitään. jaan sen 80€ neljälle kuukaudelle niin ei kirpaise niin pahasti.

oon myös hurahtanut leipomiseen ja leiponut vuoden aikana vajaa 140 kakkua <3

No ehkä se sitten saavuttaa jonkinmoisen tasapainon.

Leipominen on ihanaa, harrastin itsekin joskus. Pitänee perehtyä kakkuihisi!
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
En ookaan vähään aikaan pyöriny täällä. Eipä tässä, opintoja ja töitä. Vielä pitäis aatonaattoon jaksaa tenttejä ja niihin opiskelua :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
ei kai tässä. en oo itekkää hirveen tääl aikaa viettäny. Jääny vähä vellomaan omiin ajatuksiin ja alkuviikko oli hirveä kun sääkin oli synkkä kuin mikäkin nii oli vähän masentuneet vibat. Onneks on erillaisii kavereita ympärillä niin jaksaa vielä ens viikostakin ne puolet. Ja tänää kuitenkin pääsin ajois koulust ja leivoin mummolassa kuusi peltiä pullaa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Hei tää nyt ei liity tähän mut voiks joku käydä kattoo mun uusimman keskustelun ?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,708
Reaktioarvo
842
ei kai tässä. en oo itekkää hirveen tääl aikaa viettäny. Jääny vähä vellomaan omiin ajatuksiin ja alkuviikko oli hirveä kun sääkin oli synkkä kuin mikäkin nii oli vähän masentuneet vibat. Onneks on erillaisii kavereita ympärillä niin jaksaa vielä ens viikostakin ne puolet. Ja tänää kuitenkin pääsin ajois koulust ja leivoin mummolassa kuusi peltiä pullaa.
Vuoristoratamaista menoa, synkkä alku mutta pullanleivontaosuus kuulostaa kivalta
 
Ylös Pohja