Vaarallinen mitä on tullu lapsena tehtyä

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Varastelin sairaasti, kiusasin kaverin kanssa sen entisen talon naapurissa asuvaa juoppoa heittelemällä sen ikkunaan lumipalloja ja työntämällä kaikkea roinaa ja hiekkaa sen postilaatikkoon, ryömin luokkakavereitten kanssa vanhan koulun piharakennuksen perustusten alle ja sotkin talon seinän katuliiduilla :DD
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
miten nuorena? tokaluokkaisena heitin tiiliskivellä yhtä kiusaajaani päin joka oli tulossa rikkomaan mun majan, eskarissa sekä varastelin kyniä ja legopalikoita sekä purin yhtä poikaa poskeen leijonakuninkaan innoittamana. olin yleensä kyllä ihan kiltti lapsi. 14-15v kokeilin tupakkaa ja juomista sekä välitunnilla mentiin kaverin skootterilla kauppaan ilman kypärää. vähän vanhempana lintsasin, poltin säännöllisesti tupakkaa ja epäsäännöllisesti pilveä, ostin väärillä henkkareilla kaupasta kaljaa, kävin kapakoissa missä ei kysytty henkkareita, olin kova tutustumaan tuntemattomiin ja lähdin tyhmiin juttuihin vähän liian helposti mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Avasin auton oven kesken ajomatkan, olin jotain 4-5 vuotta vanha. Uhkailin myös joskus puukolla yhtä äidin miesystävää, kun tuli päissään kotiin, silloinkin olin jotain 3 tai 4 vuotta. Eskari-ikäisenä saatiin kaverini kanssa päähän pisto mennä huutelemaan ja laulelemaan hävyttömyyksiä yhelle puheterapeutin tädille, joka tuli yhtä poikaa tapaamaan eskariin. Kyseinen täti oli myös minun terapeutti enkä pitänyt hänestä yhtään. Laulut ja huutelut kaverini kanssa hänelle olivat luokkaa " Hei pippeli, pimppi, kakka pissa". Olen ollut häiriintynyt lapsi.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-Leikkinyt kurkkupastillilla suussani ja se luikahti kurkkuun
-Roikkunut iskän autossa katosta ja litistin lopulta sormeni autonoven väliin
-Vetäsin kiukkuisena äidin kädestä ja arvatkaa kummasta päästä äiti piti sitä veistä sillon kiinni… teräpuolesta.
-Koulussa halusin niin kovasti yhen mun kaverin viereen etupenkille taksissa mutta huomasin että joku muu oli menossa sen viereen sinne joten työnsin sen tyypin pois sieltä ja menin ite kaverini viereen. Sitten muka normaalisti juttelin kaverini kaa niin arvatkaa, jutteliko kaverini mulle koko matkan aikana takaisin.

Okei, kun luen näitä omia vaarallisia tekojani, niin tajusin, etten ehkä halua lapsia…
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Eskari-ikäisenä "nuolin" yhden kaveripojan kanssa. Tosin, ei se kyllä juuri sen kummempaa ollut, kuin että kumpikin kosketti kielen kärjellä nopeasti toisen vekotinta yhden kerran... mutta kuitenkin.
En itse edes tainnut ajatella tätä minään kovin seksuaalisena toimenpiteenä. Enemmänkin vaan sellasena "Hehee, pimppi, kikkeli, hehee" -tyylisenä vitsinä. Ai niin, ja terska muuten näyttää aika hauskalta, kun sen vetää esiin (ja puristaa?) - vähän kuin pienoiskokoiselta takapuolelta! :D Hupaisaa, eikös vain? :DD
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Eskari-ikäisenä "nuolin" yhden kaveripojan kanssa. Tosin, ei se kyllä juuri sen kummempaa ollut, kuin että kumpikin kosketti kielen kärjellä nopeasti toisen vekotinta yhden kerran... mutta kuitenkin.
En itse edes tainnut ajatella tätä minään kovin seksuaalisena toimenpiteenä. Enemmänkin vaan sellasena "Hehee, pimppi kikkeli, hehee" -tyylisenä vitsinä. Ai niin, ja terska muuten näyttää aika hauskalta, kun sen vetää esiin - vähän kuin pienoiskokoiselta takapuolelta! :D Hupaisaa, eikös vain? :DD
oon kuullu ja tehny kaikenlaista mutta tää on uutta
 
Ylös Pohja