Mielenterveys mitä saatte tästä asperger-testistä?

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,453
Reaktioarvo
2,339
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 34 sekuntia ja testipistemääräsi on 105 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 35 sekuntia ja testipistemääräsi on 131 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Autistiset setit, mutta ei ole diagnoosia. En kylläkään yllättyisi, jos sellaisen saisin.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
105 pistettä, tutkimuksissa on löydetty aspergerpiirteitä mutta ite en semmosia itessäni tunnista.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 24 sekuntia ja testipistemääräsi on 103 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

ei oo koskaan epäilty vaikka yhdellä lähisukulaisella on diagnoosi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 11 sekuntia ja testipistemääräsi on 109 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Ei oo diagnoosia. Mulla kestää kyllä jokaisen lomakkeen täyttämisessä sata vuotta ja vihaan sitä puuhaa. Se on oikeest ahistavaa. Ja hidasta.

Kiva, voitin näköjään kaikki muut ajallani. Siis että kellään muulla ei tainnut mennä seittemän minuuttia. En tajua miten ihmiset pystyy tekee niin nopeesti. Mä oon aina koulussakin ollu se vika joka täyttää jotain kouluterveyskyselyä ihan hiki hatussa ja paineissa ja opettaja aina vaa "tee vaan ihan rauhassa" siis se menee niiku iha liiallisuuksiin se aika mitä käytän näihin. Ylppäreissäkin mulla oli lisäaika (onneksi???) Käytössä. Joku vitun aivovamma mulla on joka tapauksessa. Must tuntuu et ajattelen todella hitaasti ja unohdan jotenki asioita enkä pysty keskittymään ni johtuu kai siitä. Ja alan oikeasti epäilemään itelläni vähän tätä tai ainakin mun kaveri kerran sano että mulla saattas olla joku tämmönen ja oon itekin sitä miettiny tosiaan mut nii en tiä.
 
Viimeksi muokattu:

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 36 sekuntia ja testipistemääräsi on 86 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

en ole koskaan epäillytkään minulla olevan, joten ei mikään yllätys. joihinkin kohtiin kyllä pystyin samaistumaan enemmän kuin ajattelin etukäteen.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 38 sekuntia ja pistemääräsi on 116 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä asperger henkilöille."
 
Ylös Pohja