poistettukäyttäjänimi1468
Kokenut
- Reaktioarvo
- 63
Mietin samaaOllaankohan päädytty blokkauslistalle!
Siellä on jonkun verisuoni poksahtanut otsastaOllaankohan päädytty blokkauslistalle!
Lapsiarmeija mennyt tunteisiin.Siellä on jonkun verisuoni poksahtanut otsasta
Lapsiarmeija mennyt tunteisiin.
oon toi vasemmanpuoleinen tyttö
mää oon toi jolla on vaaleenpunanen prinsessamekkooon toi vasemmanpuoleinen tyttö
Ilmeeni, kun olen tuo äijä aina sukujuhlissa.
oot kyll oikee lastentarhan kyttäIlmeeni, kun olen tuo äijä aina sukujuhlissa.
Viimeksi ammuttiin tuhannella nerf-pyssyllä heti, kun olin riisunut suojaavan ulkotakkini.oot kyll oikee lastentarhan kyttä
sielä se läksykerho edelleen on :D kohtaloa odotellessa..Mulle tuli ilmotus, että varasija vastas tähän kessuun. Se varmaan poistettiin?
Jos asiallinenihminen ei saa bännejä siitä et se haukku muita, niin herran jeesus.sielä se läksykerho edelleen on :D kohtaloa odotellessa..
Ja vielä valehteli intter_Websissä!Jos asiallinenihminen ei saa bännejä siitä et se haukku muita, niin herran jeesus.
Mutta miksi? Se on se kysymys, mihin vaaditaan vastaus!
Et olisi, jos olisi armeija..Huutis jos tuo tarkoittaa blokkaamista. En edes osallistunut keskusteluun mutta näemmä minut luetaan suoraan Skeletorin lapsiarmeijaan... Olenkohan joku kenraali?
Demissä ei tullu bännejä vaikka olis uhannu tappaa.Jos asiallinenihminen ei saa bännejä siitä et se haukku muita, niin herran jeesus.
Hyvä niin, sillä en ole johtaja-ainesta...Et olisi, jos olisi armeija..
Eipä ne rullat ja kuukuut saaneet niistä "tapa ittes"-viesteistä ikinä banneja, että siinä olet oikeassa.Demissä ei tullu bännejä vaikka olis uhannu tappaa.
Tarvitaan johtaja..PEKKA SIITOIN..Hyvä niin, sillä en ole johtaja-ainesta...
siis tää, demin yp:n lellikitEipä ne rullat ja kuukuut saaneet niistä "tapa ittes"-viesteistä ikinä banneja, että siinä olet oikeassa.
Aiotko herättää miesparan kuolleista sitä varten...? Huijui, mustaa magiaa...Tarvitaan johtaja..PEKKA SIITOIN..
Hypnoottis-magneettinen katseeni lävistää maan ja tuo johtajan takaisin!Aiotko herättää miesparan kuolleista sitä varten...? Huijui, mustaa magiaa...
Huh huh!Hypnoottis-magneettinen katseeni lävistää maan ja tuo johtajan takaisin!
Minulle ei tule vierassivustoiset kieroilemaan.. magnumit on aina ladattuna..Huh huh!
En saanut edes varoitusta.Jos asiallinenihminen ei saa bännejä siitä et se haukku muita, niin herran jeesus.