Syvälliset Mitä teillä tulee mieleen omasta lapsuudestanne?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
- ulkomaanmatkat ja niihin liittyvä into ja odotus
- kotitalo ja yhden kaverin talo, jossa olin miltei koko ajan
- isovanhemmat, joiden luona vietin joskus pitkiäkin aikoja
- ruotsinlaivat
- nintendo ds ja wii
- hevoshulluus
- yllytyshullut kaverit, joiden kanssa tappelin vähän väliä ja tein kaikkea outoa
- kirjat kirjat kirjat
- puissa kiipeily
- koulun piha iltaisin
- se kun isä oli hetken aikaa kaukana töissä ja kävi vaan viikonloppuisin kotona
- äidin pitkä sairaalajakso
- turkkilaiset saippuasarjat
- salkkarit
- gosu
- kik ja random.fi
- se kun sain ensimmäisen koirani
- se kun kävelin kesäisin paljain jaloin huvikseni
- saaristo kesällä
- leirintäalueet ja juopot aikuiset
- turistit, jotka tuli ja meni
- koulu niin hyvässä kuin pahassakin
- hiihtäminen ja luistelu talvella
- jätskiauto
- illanistujaiset sukulaisten kanssa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kun nauhoitettiin lemppari lastenohjelmia ja hyviä musiikkivideoita vhs-kasetille ja katsottiin niitä. Pelkäsin aina sitä vhs-laitetta kun se lähti itsestään kelaamaan jos oli jäänyt päälle.

Sitten kyläily mummolassa, joka sijaitsi ihan kotini lähellä ja siellä oli monesti kissanpentuja. Leikin myös siellä serkkujen kanssa. Kesäisin aina ruokittiin mummolassa lehmiä heinällä. Olin kerran siellä yökylässä. Sitten mummoni kuoli ja se oli mulle kova paikka, olin 7v kun hän kuoli.

Otettiin mummolasta myöhemmin kissanpentu ja hän varttui meillä aikuiseksi. Hän on edelleen täällä ja tuntuu minulle vieläkin kissanpennulta.

Muita rakkaita lapsuusmuistoja ovat:
-smurffit
-code lyoko
-pokemon
-satukirjat
-sagwa
-nalle puh
-titi-nalle
-lordi
-paavo pesusieni
-juniori kanava
-hannah montana
-kindermunat
-yksi iso suklaamuna jonka nimeä en muista
-lauantai-karkkipussi
-se päivä kun meille tuotiin leikkimökki...
 
Viimeksi muokattu:

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
ettekö enää käytä sitä? millä nauhotatte ohjelmanne? mun nykyinen digiboxi on varmaan yhtä vanha kun sinä XD
Siis me nauhotetaan ohjelmat jollain uudemalla hommelilla joka on meijän telkkarissa vissiin, mutta meillä oli aikanaan sellanen tosi vanha digiboxi, jossa oli pirusti lastenohjelmia, mutta se on jo historiaa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
no lapsuudesta löytyy paljon huonoja muistoja/traumoja mutta oikeestaan ehkä eniten kun muistelee lapsuuttaan niin se että me muutettiin tosi paljon mun lapsuudessa. Oon asunut elämäni aikana 10 eri osoitteessa ja lisää on tulossa.
Muistan myös kun joka kesä lähdettiin koko perheen kanssa aina jonnekkin uuteen paikkaan retkeilemään tai yöksi johonkin leiripaikkaan. Oli esim Muumimaailma, Naantalin kylpylä, Turun kylpylä, oli mökkejä varattu jostain järven rannoilta jne. Ne oli tosi mukavia reissuja.
 
Ylös Pohja