Työ Mitä tekisitte mun tilanteessa?

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Eli siis oon töissä siivoojana. Mun työpaikka on TODELLA kuuma ja huono ilma ja varmaankin siitä johtuen mulla on lähes aina töissä maha sekasin, oksettaa ja heikottaa. Työ on raskasta n. Klo 7-11 ja sen jälkeen on melkeinpä pelkkää odottelua klo 15 asti kun pääsen kotiin.

irtisanoutuisitteko tässä tilanteessa? Tuntuu että en vain pysty olemaan täälä töissä vaikkka työ on sinänsä helppoa, mutta tää kuumuus ja ilma on ihan sietämätöntä. Nytkin oli pakko tulla istumaan taukotilaan kun tuli niin huono olo ja vaikka oon vaan istunut tässä rauhassa n. 15min niin silti valuu hiki naamaa pitkin D:
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
En oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. Mut onks siellä tuuletinta? Kannattaa pitää juoma taukoja ja syödä riittävästi. Ja se voisi myös auttaa että käyt pesemässä naaman ja kädet niin kylmällä vedellä kuin hanasta tulee.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
En oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. Mut onks siellä tuuletinta? Kannattaa pitää juoma taukoja ja syödä riittävästi. Ja se voisi myös auttaa että käyt pesemässä naaman ja kädet niin kylmällä vedellä kuin hanasta tulee.
Ei oo tuuletinta eikä minkäänlaista ilmanvaihtoa :/ pitää kokeilla tota kylmää vettä kyllä
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Tänään tuli taas töissä niin huono olo että jouduin lähteen kotiin :/ alko oksettaan, ja kauhee huimaus ja tärinä. Soitin esimiehelle että joudun lähteen ja ilmoitin että olin kyllä tehnyt kaikki päivän työt jo valmiiksi mutta silti hän huokaili ja sanoi että mun on huomenna pakko tulla paikalle vaikka mikä olisi, että on kuulemma niin kiireistä. Ja kerroin siis että mulla on vatsataudin oireita ja joudun lähtemään kotiin. Onko se oikeesti niin että mun pitää pistää oma terveys työn edelle D:
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Käy lääkärissä, jos et vielä oo käynyt! Se voi kirjoittaa sulle sairaslomaa, jolloin pomolla ei oo mitään saumaa sanoa että kyllä pitäis tulla.

Eikö sulla lisäksi ollut niitä burnoutoireita aiemmin? Tää voi liittyä siihenkin!

Pidä huoli itsestäsi! Ei työn kuulu mennä terveyden edelle!
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Käy lääkärissä, jos et vielä oo käynyt! Se voi kirjoittaa sulle sairaslomaa, jolloin pomolla ei oo mitään saumaa sanoa että kyllä pitäis tulla.

Eikö sulla lisäksi ollut niitä burnoutoireita aiemmin? Tää voi liittyä siihenkin!

Pidä huoli itsestäsi! Ei työn kuulu mennä terveyden edelle!
Kiitos D: ajattelin tuossa huomenna soittaa terveydenhuoltoon tauolla. Ja oli niitäkin, en ees ajatellu et vois liittyä mut toi on ihan mahdollista
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Huomenna varmaan töihin vaikka olo on vieläkin hirveä. Pomo sanoi eilen puhelimessa ensin että huomenna olis pakko olla koko päivä ja sen jälkeen sanoi että kunhan saan ekan siivouskierroksen tehtyä. En tiedä sitten vähän hämmentynyt olo

laittelin tänää muutamia työhakemuksia jos nappais jostain muualta :/
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kuulostaa tosi inhottavalta. :/ Sentään pomo nyt sano et pelkkä eka kerros riittää vaikka vähän hämmentävää se olikin. Toivottavasti saisit sitä sairaslomaa. D:
 
Ylös Pohja