Aihe vapaa Mitä vittua just tapahtui 😭

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
En uskalla kattoo tota loppuun XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
What the heck bro 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956

Tämä on totta.

Jonkun pitäisi tehdä jotain sille että olen kaiken väärin tekevä asshat 🤔😌 vihaan tätä kun asiat kaikuu päässä enkä voi ajatella mitään muuta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Do i really like him or not

Ok i do. Lmaoooooo.

Ei sen pitäis haitata mutta se haittaa koska kuten sanottua: asiat kaikuu mun päässä edelleen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
WHAT THE FOK MATE.

*Cries*

Ei helvetti nyt chris mitä vittua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Miks teen väärin kaikennnn

Yäk. Oon HIRVEE :D juu että kiitos sille terapeutille taas kun tää ei todellakaan nyt taas mee ohi tää olo. Siis onks mulle nyt jotenki pysyvästi jääny sieltä saakka se olo että en saa tykätä kenestäkään? Mitä vittua nyt taas tapahtuu??????

Mutta joo öö okei.

Huoh mene nukkumaan

Juu ei vittu muistin että näin unta viime yönä (ei siis nyt viime yönä vaa sillon ku nukuin viimeks ööö joo???) Että olin jossain ylppäreis tai vastaavis kokeis ja sitten se oli ihan kamalaa kun siinä kysyttiin jotain ihan random asioita eikä kukaa voinu ees tietää niitä ja sit olin iha et apuaaaaaaaaa en mä pääse tästä läpi tho. Sitten muistan että harhailin siellä jossain mun entisen koulun läheisyydessä ja se oli kai siinä ennen niitä kokeita mä vaan harhailin ympäriinsä ja pelkäsin :Dd okkkkkkei. Mistähän vitusta ylppärit on tullu mun uniin ku ne on ollu ohi jo kauan sitten? Todennäköisesti kuvastaa jotain muita pelkoja ja epävarmuuksia *cough*

Mutta musta ne kokeet oli jostain matikasta tai jotain ihan randomia niin ei ne kyl liittyny ees etäisesti varmaan mihinkään mun elämäs täl hetkel joten aika outoa.

HYVIN outoa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
OH goodness ok oiskohan se muute liittyny entiseen opeihastukseeni jollain tasolla kun oon miettiny sitä lowkey viime aikoina. En kyl tiiä siis en mä nyt niin paljon oo miettiny mut? Koska se saatto olla kans siin????? Ehkä. Ja sit taisin kans nähä unessani yhen paikan missä vietin paljon aikaa silloin kun kari case alkoi eli joskus 2010 niin ehkä se johtuu siit ku oon miettinyt karia viime aikoina jonkun verran. Oh man. Tää on kaikki ihan mielipuolista.

Ylös Pohja