Aihe vapaa Mitä VITUNVITTUA

hillasuo

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,028
Pojat seiso ringissä käytävällä ja yhtäkkiä joku oli sillee "käsi ylös jos oot homofoobikko" ja tyyliin kaikki nosti käden.. MI TÄ VIT TU A. Ja myös sellaset joilla ois joku murunen järkeä.

Eisaakeli mitä tolloja

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Voi myös olla että eivät oikein ehtineet ajatella mitä kysyttiin ja juuri tuo ettei voi sanoa toisin kuin muut.
Muistan joskus vuosia sitten kaverini todenneen olevansa "ääri-hetero" ja olen tainnut myötäillä mukana (en muista miten vastasin mutta mitä luultavimmin). Nykyään en olis enää ihan niin varma:D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Jep, ryhmäpaine hyvinkin voinu vaikuttaa. Enköhän itsekin ole joskus ollut sillee "en kyl pysty nähä itteeni naisen kaa yhessä" näin bissenä. Tosin silloin en oikeasti pystynytkään nähdä, siitä huolimatta että siihen mennessä olin ollut jo ihastunut vähintään yhteen naispuoliseen henkilöön. Mikä lie ollu ongelmana, varmaan joku sisäistetty homofobia sitten :D tai jotain. Nythän oon taas sillee "if only i could kiss kim dahyun then that would be great 🥺" joten kai oon sit jollain tasolla tän suhteen itsevarmempi nykyisin..

Ylös Pohja