Elokuvat & Sarjat Mitäh - onko Tuomas Veturista siis vai tehty joku uusi versio?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Näin minä kuulin... o__O
En tiedä, kuinka kauan tästä uudistuksesta on, mutta mulle itelle se tuli uutena tietona vasta nyt.

En oo hirveemmin ehtinyt tähän uudistettuun versioon vielä tutustua, mutta sen ainakin ymmärsin, että nykyään se sarja on vähän eri näköinen. Että nykyään se onkin animoitu - toisin kuin siinä vanhassa tutussa tyylissä, jossa ne jaksot ilmeisesti tehtiin kuvaamalla ihan "oikeita" pienoismalleja.

Höh... Mä kyllä tykkäsin siitä vanhasta tyylistä. :/
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Monista vanhoista lempparisarjoista ylipäänsä tulee sellainen fiilis, että miksi tämä on nykyään tällainen ja miksi tuota ja tätä on nyt ruvettu ihan turhaan muuttamaan, vanha oli parempi. 👵🏻 Onhan näille muutoksille varmasti omat syynsä, mutta itse omassa lapsuudessani totuin katsomaan monia sarjoja esim. piirrostyylisinä enkä animaatioina (mm. Anniina Ballerina).
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
miksi kaikki pitää muuttaa, en ymmärrä! osa vanhoista lastenohjelmista on muokattu nykyisin ihan hirveiksi. kaikista on tehty 3d versiot, hyvä kun tunnistaa enää että mikä ohjelma on kyseessä. D:
No niinpä. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Monista vanhoista lempparisarjoista ylipäänsä tulee sellainen fiilis, että miksi tämä on nykyään tällainen ja miksi tuota ja tätä on nyt ruvettu ihan turhaan muuttamaan, vanha oli parempi. 👵🏻 Onhan näille muutoksille varmasti omat syynsä, mutta itse omassa lapsuudessani totuin katsomaan monia sarjoja esim. piirrostyylisinä enkä animaatioina (mm. Anniina Ballerina).
Anniina Ballerina oli muuten ihan mahtava! Tykkäsin kyllä myös siitä uudesta versiosta, mutta on ikävä sitä vanhaa ja haluisin taas nähä ne vanhat jaksot. :( Sitä paitsi tossa uudessa Anniina käy eri koulua ja haluisin taas nähä millaista sen elämä oli entisessä koulussa, kun Oili synty ja sillä oli ihan eri kaverit siellä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ja nekin uudet ohjelmat, jotka on tehty 2d-tyylillä, näyttävät jotenkin "pelkistetyiltä" kun niitä vertaa vanhoihin piirrettyihin. Tietokone helpottaa tekemistä paljon, eli eikö niihin piirroksiin voisi satsata edes vähän enemmän? Toki on eri asia piirtää käsin monta kuvaa yhtä sekuntia kohden kuin animoida hahmoja tietokoneella. Ymmärrän että ihan samanlaista jälkeä sillä ei voi saada aikaan.
 
Ylös Pohja