Pukeutuminen Mitähän ihmiset koulussa attelisi, jos yhtäkkiä käyttäisinkin ihan eri tyylisiä vaatteita?

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Haluisin koittaa joku päivä laittaa yhen super ihanan hameen kouluun, mutta täällä päin oikeastaan kukaan mun ikäisistä ei käytä kuin ainoastaan perus farkut + huppari D:
Ennenkin oon "erottunut" hieman käyttämällä värikkäitä vaatteita ja käyttämällä muutenkin tosi paljon joko semmoisia "ilmavia" (?) housuja ja sit semmoisia trumpetti lahkeisisia farkkuja, joissa on vähän ruusuja :3

Kuitenkin, se hame on aivan iiiihana, perus lyhyt ja musta, hieman violettia kuviointia. Siihen laittaisin varmaankin paidaksi jonkin hupparin & alle leggingsit :3

Mitähän ihmiset ajattelisi? D:,
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Toihan kuulostaa todella kivalta yhdistelmältä <3
En usko että kukaan kiinnittää siihen mitenkään erityistä huomiota, ehkä vaan aattelee että näyttääpä hienolta tai että ootpa rohkee kun uskallat erottua joukosta. Yleensä kuitenkin kaikki keskittyy eniten siihen omaan asuun ja ulkonäköön, joten vaikee kuvitella että kukaan kommentois tai kerkeis edes aatella mitään negatiivista. Ja jos jollain on jotain negatiivista sanottavaa, niin kyllä on muuten pieni maailma hänellä :D Muiden mielipiteiden ei pidä antaa vaikuttaa, koska jos miellytät muita ja pukeudut kuten muut haluaa, niin kadotat lopulta ittes etkä oo aidosti onnellinen.


Ja omg, löysin kohtalotoverin D: Miekin oon jo pidemmän aikaa halunnu alkaa pukeutumaan hieman eri tavalla. Just joku musta lyhyt vekkihame (ei kuitenkaan niin lyhyt että ois vilkkumisvaara D:), mustat sukkahousut ja nilkkurit ois ihana yhdistelmä :3
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Toihan kuulostaa todella kivalta yhdistelmältä <3
En usko että kukaan kiinnittää siihen mitenkään erityistä huomiota, ehkä vaan aattelee että näyttääpä hienolta tai että ootpa rohkee kun uskallat erottua joukosta. Yleensä kuitenkin kaikki keskittyy eniten siihen omaan asuun ja ulkonäköön, joten vaikee kuvitella että kukaan kommentois tai kerkeis edes aatella mitään negatiivista. Ja jos jollain on jotain negatiivista sanottavaa, niin kyllä on muuten pieni maailma hänellä :D Muiden mielipiteiden ei pidä antaa vaikuttaa, koska jos miellytät muita ja pukeudut kuten muut haluaa, niin kadotat lopulta ittes etkä oo aidosti onnellinen.


Ja omg, löysin kohtalotoverin D: Miekin oon jo pidemmän aikaa halunnu alkaa pukeutumaan hieman eri tavalla. Just joku musta lyhyt vekkihame (ei kuitenkaan niin lyhyt että ois vilkkumisvaara D:), mustat sukkahousut ja nilkkurit ois ihana yhdistelmä :3
Kiitos <3
Ja taidat olla oikeassa :D

Uiiii, vähänkö ihanan kuulonen yhdistelmä!! D: :3
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Laita kuule päälle vaan ihan mitä haluut niin kauan kun se on soveliasta, sillä ei ole väliä mitä muut ajattelee!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Laita!
Minulla haaveissa farkkuhaalari mutta ei löydy mistään sopivaa ja koska olen tällainen kirpparien kuluttaja niin toivoisin vielä käytettynäkin kun ovat aina niin kalliitaD:
Uii, toivottavasti löydät hyvät! D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Uii, toivottavasti löydät hyvät! D:
About tämmöset haluisin
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
About tämmöset haluisin
Oii ku ihanan näköinen! Toivon todella että löytyisi sulle tuollainen :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Saattasivat korkeintaan vilkaista vähäsen varsinki jos silleen kunnolla oikeesti erotut joukosta, mut muuten tuskin mittää ajattelisivat (paitsi sitä että näytät hyvältä ja jos joku ajattelee päinvastoin sen voi heittää roskiin niine hyvineen)
Ja siis eihän toisten mielipiteistä tarvi välittää, oot vaa rohkeesti oma ittes!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Saattasivat korkeintaan vilkaista vähäsen varsinki jos silleen kunnolla oikeesti erotut joukosta, mut muuten tuskin mittää ajattelisivat (paitsi sitä että näytät hyvältä ja jos joku ajattelee päinvastoin sen voi heittää roskiin niine hyvineen)
Ja siis eihän toisten mielipiteistä tarvi välittää, oot vaa rohkeesti oma ittes!
Kiitos!!
 
Ylös Pohja