Mitäs teille kuuluu?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mitäs tässä, eilen pidin ensimmäisen päivän terkkarin määräämästä ruokapäiväkirjasta. Samaan aikaan uskoisin että se on ihan ok ja fine, samaan aikaan syön tosi epäterveellisesti tai siis samaan aikaan tosi vähän mut tosi huonosti
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Onnea! Paljonko täytät ja mitä aiot tehdä?

Olin toissapäivänä approilla ja edelleen meinaa olla vähän heikko olo. En olis millään jaksanut lähteä kouluun ja koirankin kanssa oli tosi vaikea aamu tänään. Ei syönyt ruokaansa, ei olis lähtenyt lenkille eikä meinannut käydä pissillä ollenkaan ja niin edelleen...
 

Annix

Uusi
Liittynyt
15.9.2022
Viestejä
58
Reaktioarvo
15
Onnea! Paljonko täytät ja mitä aiot tehdä?

Olin toissapäivänä approilla ja edelleen meinaa olla vähän heikko olo. En olis millään jaksanut lähteä kouluun ja koirankin kanssa oli tosi vaikea aamu tänään. Ei syönyt ruokaansa, ei olis lähtenyt lenkille eikä meinannut käydä pissillä ollenkaan ja niin edelleen...
Kiitos täytän 18 vuotta ! Kaveri ainaki tulossa yöks ja pienet juhlat
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Hyvää kuuluu, kävin silmien laserleikkauksessa tänään ja näen paremmin kuin vuosiin! Uskomaton fiilis.

Synttärionnea jo etukäteen!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
onnee jo päivän etukäteen :3!

miulle kuuluu erittäin hyvää :) ...vaikka poikaystävää jo nyt ikävä :D vietin hänen kaa eilisen ja tän päivän :') mutta onneks nähään taas maanantaina <3
syksyn kirjotukset onneks ohi sekä aikalailla muutenkin koeviikko... maanantaina äikkää (mennään tekee koululle tehtäviä) ja sit tiistaina alkaakin jo uus jakso :) ...miulla se alkaa kivasti ruotsista :D
elämä menee tosi kivasti näin yleisesti ottaen, vaikka...toki sit mt puolella ei ehkä niin... tai oon ollu aika ahistunu (ja nyt viime päivinä havahtunu, että...niin kauan kun jaksan muistaa, niin oon ollu semmonen "murehtia", että liekkö tähän vois hakee apuu).
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii, hyvää syntymäpäivää!!!! <3

Itselleni kuuluu myöskin hyvää! Koeviikko meni suhteellisen hyvin & pääsin ystävän kanssa tänään ostoksille :3
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Onnea!

Kävin kaupungilla ja vietän lopun viikonlopusta kotona. Aion tehä tänään uunileipiä!
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Onnea näin myöhässä. :)) Ihan ok kai, stressaa ja mahaan sattuu, mutta huomenna meen elokuviin ja tulee eräs ystävä kylään. :)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,226
Reaktioarvo
828
Hyvää kuuluu, ollu kaikenlaista kivaa tässä lähiaikoina ja muutenkin tuntuu kaikki asiat olevan tolallaan.
 
Ylös Pohja