Miten helvetissä mun aivot ei toimi yhtään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Onko vaa liian väsy vai mitä nyt taas? Kuuntelin äsken reflectionia ja tunsin oikeesti itteni niin epätodelliseks ja koko maailma tuntu epätodelliselt ja en tiiä, koko tää tilanne. Ahdistaa niin paljon ku ajattelen timppaa koko ajan, mitä helvettiä :Dd yritin äsken vaa pakottaa jotenki itteni tulemaa järkiini mut eihän siit mitään tuu. Tunteet roihuu vaikka yritän sanoo itelleni et lopeta ny toi saatanan säälittävyys jo.

Oon yrittänyt yli 3kk tajuta oikeest asioita mut en tajuu vieläkään. Tuntuu et mun aivotoiminta loppu ku seinään siinä vaiheessa ku rakastuin siihen ja oon ollu niin pulassa siitä lähtien. Oikeest vihaan itteeni ku kaikki on niin päin helvettiä ja en saa vittu mitään asioita elämässäni oikein :D en taas vittu tiiä mut en oikeest kestä enää sitä että timppa. En tajuu hevonhelvettiäkään ja kaikki oli ihan fine ennen kuin aloin kattoon kummelia ja nyt oon vaan ihan saatanan kujalla kaikesta :D ihan tajuton kaipuu. En kestä enää ilman sitä.

Kamalinta on ehk se et youtubest on poistunu muutama vidi jotka oli ihan saaaaaakelin tärkeit. Vittu jos en enää koskaan nää sitä. Sais nuo kaikki tulla jonnekin areenaan tai johonkin. Muutenkin ärsyttää ku selasin wikipedias timpan filmografiaa ja se on ollu vaik missä mut niit kaikkii ei pysty näkee ko ne o poistunu areenast yms. Huoh. Oispa.

Mut oon vaa nii kyllästyny tähän loputtomaan ikävään joka ei koskaan lähe pois. Oon kyllästynyt toivoo et se ois mun vieres. Oon niin kyllästynyt siihen et se on kaikki mitä haluun. Oon kyllästynyt siihen et kukaan ei voi korvata sitä. Lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Huutista miten en pysty ikinä vaan vaihtamaan tota mun taustakuvaa kun aina kun nään sen ni mun sydän huutaa oikeest hoosiannaa mut en voi vaihtaa sitä ikinä. En kykene siihen, en pysty ikinä. Mut aina ku nään tuon ni perkele, sattuu. Hiton aivovamma oikeesti. Mun rakkaus tota kohtaan on edelleen niin syvää että täs ei oo mitään järkee. Ei oo mitään järkee että oon vieläkin näin huhtikuussa näin idiootti. Mun pitäs unohtaa se, mut miten unohdan ku en vaan voi unohtaa sitä ikinä? Mua ahdistaa et tää tapahtu mut toisaalta en vaihtais tätä kokemusta pois ikinä. Vaikka toisaalta kai olis helpompaa jos tätä ei ois ikinä käyny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
XDDD pitäiskö itkee vai nauraa?
Minä kun joku kysyy multa koko tästä joulukuu-huhtikuu ajasta:
Öh :DDDDDDD tota noin. Also mulla soi päässä macin suomi itkee :DDDDD kuuntelin en nimittäin äsken voi saakeli tää on ihan yhtä psykoosia kosk hetken luulin etten aattele pepee enää mut,, noniin,,, tai en tiiä ajattelenko sitä vai en, kuka semmosta ny vois tietää ees

Oon traumatisoitunu kaikesta. Oon traumatisoitunu timpasta :D selveneeköhän mun pää ollenkaan tässä vai ei. Ja pitäisiköhän mun nukkua.
 
Ylös Pohja