Syvälliset Miten joku voi puolustella ja uskoa Sami Hedbergiä Miisa Nuorgamin sijaan?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Jos joku ei tiedä, niin Miisa Nuorgam on kertonut Sami Hedbergin ja myös Samin kollegan ahdistelleen häntä joskus. Sami tietenkin kiistää kaiken ja väittää olevansa puhdas pulmunen, ja jostakin kumman syystä osa ihmisistä vielä uskoo D: Mie oon ainakin uskonu heti alusta asti Miisaa enkä tippaakaan Samia, koska kuka nyt valehtelis näin suuresta asiasta? En usko ainakaan Miisasta mitään sellasta. Samissa sen sijaan on aina ollu musta jotakin outoa ja tää vahvisti sen, ettei sillä muuten oo puhtaat jauhot pussissa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
TÄMÄ! kiitos!

oksensin suuhuni, ku näin että iltalehti oli ihan vittu tosissaan julkassu hedbergin jonku itkuartikkelin :D "en minä tunnista itseäni noista tarinoista!!!!!" no kiva juttu, me tunnistetaan ikävä kyllä.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
en tapausta erityisen yksityiskohtaisesti tiedä mutta sanonpahan vaan, että miks hitossa miisa muuten vaan keksis syyttää samia ahdistelusta jos semmosta ei ois tapahtunu! totta helvetissä siinä jotain on tapahtunut jos siitä kerran syytetään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,024
Reaktioarvo
8,490
En kyllä tajua, että kuka ahdistelisi kyseistä "saamelaista", mutta toisaalta Hedberg-tason miehet eivät saa kuin vasenta kättään, ja sitäkin kun se on ensin turrutettu tunnottomaksi jollain hierontakoneella..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
ei millään pahalla mutta on nainen joka on väittänyt tulleensa raiskatuksi vaikka itse on raiskannu ne miehet.
kyllä mä silti miisaa uskon
Onhan niitäkin tapauksia

Mut jos tätä tilannetta miettii nii ei Miisalla oo syytä valehella, itekki oon alusta asti uskonu sen tarinaa. Aika säälittävää Samilta ku sillä ei oo ees rohkeutta tunnustaa tekojasa...
 
Ylös Pohja