Ihastuminen Miten kaikki mun ihastukset joko ovat väärän ikäisiä, asuvat liian kaukana tai ovat muuten sellaisia, joihin mulla ei oo mitään mahdollisuuksia?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Siis, ihan totta. *itkuhymyemoji*

Oon nyt tässä jokseenkin kauan jutellut netissä yhden tosi kivan tyypin kanssa, ja tässä hiljattain tavattiin myös kasvotusten ensimmäistä kertaa - ja kauhukseni jouduin huomaamaan, että olen näemmä ihastunut häneen. Ei siinä muuta, mutta meillä ois tota välimatkaa muutama sata kilsaa... eikä mulla todellakaan olis varaa ruveta matkustamaan sitä väliä junalla jatkuvasti. .-. Ketuttaa, kun tää poju ois siis varmasti vaikka kuinka täydellinen kumppani mulle - ihan simpuran samaistuttava heppu, ja vihdoin oikean ikäinenkin... mutta kun se välimatka.
Päätin sitten tossa yks päivä kertoa tunteistani hänelle, vastaanotto oli onneksi hyvin ymmärtäväinen. Hän ei ottanut kantaa siihen, oliko kiinnostunut minusta vai ei - ehkei halunnut tuottaa pettymystä - sanoi vain, ettei kaukosuhde oikein ole hänen heiniään. Ymmärrän kyllä hyvin. Kieltämättä olisi kyllä harmittanut vielä enemmän, jos hän olis sanonut tykkäävänsä musta, koska sitten se välimatka vasta oiskin harmittanut... joten kaipa se on parempikin, että se jäi arvoitukseksi.
Juu, matkailu avartaa ja internet myös! Sitä kautta voi tutustua tosi kivoihin tyyppeihin... mutta sitten ketuttaa, kun he asuvat niin kaukana! :-1
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Viimeisin exä oli kanadalainen. Päätettiin olla välittämättä välimatkasta ja silti yrittää, kolmen vuoden ajan.

Annan vinkin, älkää koskaan deittailko toisella puolella maailmaa asuvaa.
 

Floating In The Air

Harjoittelija
Liittynyt
20.3.2023
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Mulla taas ihastukset ovat joko heteroita, varattuja tai muuten vain eivät kiinnostu musta. Ja jos joku on kiinnostunu musta niin en sit kiinnostu takaisin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Minäkin voin samaistua, tosin omat ihastukseni ovat aina joko telkkarin ruudulla tai sarjakuvalehtien sivuilla, että eipä paljon mahiksia ole.
Äläs nyt, olihan muistaakseni Kelly prestonkin nuorena greasen nähtyään silleen "i will marry that man" travoltasta ja kappas niinhän siinä kävikin lopulta. Tosin silloin se oli itsekin jo ruvennut näyttelijäksi ja tekivät yhdessä vissiin jotain leffaa, mutta silti :Dd kaikenlaista sattuu ja se oma soulmate voi joidenkin kohdalla olla vaikka julkkiskin. (Ite tääl sormet ristis sitä toivon 🌚🌚🌚)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Muuten, tulisydän, mitä meinaat väärän ikäisellä? Ikäeroissahan ei muuten ole yhtään mitään pahaa, jollei ole laittomuudet kyseessä, ofc. En nyt satu muistamaan sun ikää mutta olit siis vissiin alaikäinen? :D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Äläs nyt, olihan muistaakseni Kelly prestonkin nuorena greasen nähtyään silleen "i will marry that man" travoltasta ja kappas niinhän siinä kävikin lopulta. Tosin silloin se oli itsekin jo ruvennut näyttelijäksi ja tekivät yhdessä vissiin jotain leffaa, mutta silti :Dd kaikenlaista sattuu ja se oma soulmate voi joidenkin kohdalla olla vaikka julkkiskin. (Ite tääl sormet ristis sitä toivon 🌚🌚🌚)
No joo mutta kun kaikki nuo mistä puhuin on yleensä fiktiivisiä ja niistä ainoat oikeat henkilöt on kuollu jo vuosikymmeniä sitten.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Muuten, tulisydän, mitä meinaat väärän ikäisellä? Ikäeroissahan ei muuten ole yhtään mitään pahaa, jollei ole laittomuudet kyseessä, ofc. En nyt satu muistamaan sun ikää mutta olit siis vissiin alaikäinen? :D
No, olen 20-vuotias nyt, eli en enää alaikäinen (tosin juttujeni perusteella on kyllä hyvin ymmärrettävää minua sellaiseksi luulla, ahahah).
"Väärän ikäisellä" viittasin tuossa erääseen entiseen ihastukseeni, joka oli minua noin 25 vuotta vanhempi.

Otsikon väitteet eivät tosin enää päde, sillä tätä nykyä seurustelen erään henkilön kanssa, joka näyttää olevan mitä täydellisin kumppani minulle! c: Totta puhuen - en tiedä, miten tämä on mahdollista - mutta hänessä on suoraan sanottuna hyvin paljon samaa kuin edellä mainitussa entisessä ihastuksessani, mutta on itse asiassa vielä samaistuttavampi heppu, ja samanikäinen kuin minä. Juuri sellainen olento, jonka olin esim. puoli vuotta sitten haaveillut vielä joskus löytäväni, mutta olin pelännyt, etten löytäisi. :0 Niin ne asiat muuttuvat, kuules!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
No joo mutta kun kaikki nuo mistä puhuin on yleensä fiktiivisiä ja niistä ainoat oikeat henkilöt on kuollu jo vuosikymmeniä sitten.
Aa. Kuolleisiin ihastuminen on tosiaan.... Mulle ei oo niin montaa kertaa sitä käynyt mut sillon kun oli niin tuntui ahdistavalta ja sellaselt et mikä mua vaivaa. Onneks muillekin joskus käy tämmöstä. Ja onneks tosiaan ei mulle oo niin montaa kertaa käyny. Se tuntu nii urpolta.... Vaikka oikeastihan ihan normaalia kai sinänsä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
No, olen 20-vuotias nyt, eli en enää alaikäinen (tosin juttujeni perusteella on kyllä hyvin ymmärrettävää minua sellaiseksi luulla, ahahah).
"Väärän ikäisellä" viittasin tuossa erääseen entiseen ihastukseeni, joka oli minua noin 25 vuotta vanhempi.

Otsikon väitteet eivät tosin enää päde, sillä tätä nykyä seurustelen erään henkilön kanssa, joka näyttää olevan mitä täydellisin kumppani minulle! c: Totta puhuen - en tiedä, miten tämä on mahdollista - mutta hänessä on suoraan sanottuna hyvin paljon samaa kuin edellä mainitussa entisessä ihastuksessani, mutta on itse asiassa vielä samaistuttavampi heppu, ja samanikäinen kuin minä. Juuri sellainen olento, jonka olin esim. puoli vuotta sitten haaveillut vielä joskus löytäväni, mutta olin pelännyt, etten löytäisi. :0 Niin ne asiat muuttuvat, kuules!
Aa no mahtavaa että tilanne on nyt noin hyvä! <3 joo, tosiaa jos oot sillon ollu nii nuori ni ehk 25 vuotta on sillon paha mutta esim itse en sanoisi että se täysi-ikäsenä ainakaan olis enää väärin 🤔 jotkut sanoo että se on sus jos on vaikka 18 ja sitte 25 vuotta vanhempi mutta en mä tiedä.... 18 on 18 kuitenkin.. :D
 
Ylös Pohja