Meikkaus Miten meikkaisitte/maskeeraisitte tässä tilanteessa

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itsellä on siis sirkusesitys jonka teen uv-valossa eli siis hohdan pimeessä. En oo vielä keksiny minkälaisen maskin tekisin vai tarviiko mun tehä maskille mitään et näyttäiskö se tyhmältä jos naamaa ei näkyis ja muuten hohtaisin?
Kertokaa jooko mielipiteitä koska itellä ei oo hajuakaan mitä tekisin ja pitäis tehä päätös aika pian. Sirkukselta sais myös uv-valossa hohtavia jotain emt kasvomaaleja??? mut en myöskään tiiä miten ne toimii.

Kiitos jos joku osais auttaa.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
En tiedä miten hyvä idea tää on, mutta mulle tuli ekana mieleen että tekisit niillä hohtavilla kasvomaaleilla eri värisiä palloja naamaan :D
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Ei välttämättä tarvi ees mitään maskeerausta. Tai sit voisit esimerkiks laittaa sitä uv-kasvomaalia tyyliin huuliin, silmiin ja poskipäihin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä olen käyttänyt aika paljon UV maaleja ja meikkejä tanssi keikoilla. Tekisin jotain näyttävää. Ehkä joko viiva silmien yli tai näyttävät silmät ja hohtavat huulet.

Viivalla tarkoitan tälläista mutta mustan sijasta joku UV väri


Tai sit tällästä koukeroa
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Mä olen käyttänyt aika paljon UV maaleja ja meikkejä tanssi keikoilla. Tekisin jotain näyttävää. Ehkä joko viiva silmien yli tai näyttävät silmät ja hohtavat huulet.

Viivalla tarkoitan tälläista mutta mustan sijasta joku UV väri


Tai sit tällästä koukeroa
Hmmm kiitos hyvästä ideasta!
 
Ylös Pohja