Syvälliset Miten menee?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,470
Olen siivonnut koko päivän. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tämä, mutta olen jo loppusuoralla. Oikeastaan ihan hyvä mieli siitä, että kerrankin olen saanut jotain aikaiseksi.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
menee itse asiassa aika hyvin tällä hetkellä. nyt oon ollut vasta tunnin hereillä, mut tänään pitäis mennä kaverin kanssa keskustaan. oon myös ens viikolla menossa leffaan ekaa kertaa melkein kahteen vuoteen ja ootan sitä niin innolla. koko syksylle on tosi paljon kaikkea kivaa tiedossa ja itse arkikin on tällä hetkellä tosi tyydyttävää.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Koulu uuvuttanut ihan täysin tällä hetkellä, sillä aikaa ei kunnolla riitä oikeastaan mihinkään muuhun D:
Muuten sanoisin, että paremmin kuin pitkään aikaan... ainakin vielä :3

Miten sulla menee? :3
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Koulu uuvuttanut ihan täysin tällä hetkellä, sillä aikaa ei kunnolla riitä oikeastaan mihinkään muuhun D:
Muuten sanoisin, että paremmin kuin pitkään aikaan... ainakin vielä :3

Miten sulla menee? :3
Ihanaa kun kysyit<3
Mutta siis aika huonosti just nyt, koska en vaan saa tehtyy näitä koulu juttuja vaikka niitä on ihan hirveesti. Ja siis yritän kovasti keskittyä mutta en vaan pysty, koko ajan ajatukset lentää muualle. Sit kans ahistaa ton takia ja koska epäonnistun kaikessa nii ei oikeen oo ees motivaatiota yrittää. Eli siis koulu vie mulla kaiken ajan ja voimat...
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ihanaa kun kysyit<3
Mutta siis aika huonosti just nyt, koska en vaan saa tehtyy näitä koulu juttuja vaikka niitä on ihan hirveesti. Ja siis yritän kovasti keskittyä mutta en vaan pysty, koko ajan ajatukset lentää muualle. Sit kans ahistaa ton takia ja koska epäonnistun kaikessa nii ei oikeen oo ees motivaatiota yrittää. Eli siis koulu vie mulla kaiken ajan ja voimat...
Voi eii, ikävää kuulla :(
Voisithan koittaa kysyä lisäaikaa, jos oikein pahaksi menee?
Mä annan sulle oikein ison tsemppihalin! <3 Toivottavasti kaikki olisi pian paremmin :3
 
Ylös Pohja