Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Kello on puol 4..
Jep.. toissayönä valvottiin serkuilla puol viis ko niitten iskä lähti töihin :Dihan perus lomalla
Paha vaikka ite vastaankin tässä 3 jälkeen yölläJep.. toissayönä valvottiin serkuilla puol viis ko niitten iskä lähti töihin :D
Jep. Unirytmi on: perseellään mut en jaksa välittääPaha vaikka ite vastaankin tässä 3 jälkeen yöllä
Hauska herätä aamulla ja huomata että oho oon ollu puhelimella jo kaks tuntia :D mulla on se ajastin tuossa etusivulla,,Heh, kesällä tulee valvottua lomalla.
Itse olen mennyt nyt tämän viikon aikaisemmin nukkumaan, koska pakko saada unirytmiä kuntoon.
Mikä puhelin sulla on? Millainen ajastin se on? Onks se ihan puhelimen oma ajastin vai joku spessumpi?Hauska herätä aamulla ja huomata että oho oon ollu puhelimella jo kaks tuntia :D mulla on se ajastin tuossa etusivulla,,
Joku samsung tää on. Oisko a12.Mikä puhelin sulla on? Millainen ajastin se on? Onks se ihan puhelimen oma ajastin vai joku spessumpi?
Aaa joo…Joku samsung tää on. Oisko a12.
Ja se on sellanen "pienoisohjelma" mikä näyttää kauanko on ollu puhelimella. Se vie sitten asetusten sinne Digitaalinen hyvinvointi- kohtaan.
Paljonkohan mulla on keskimäärin..Aaa joo…
Mulle ilmoittaa joka viikko puhelin että mikä minun ruutuaikani on ollut viikossa keskimäärin.
Mulla se on ollut keskimäärin 5 h ja 37 min.
minulla 2h 24min. onneksi tietokoneelta ei voi kai tarkistaa :DDDPaljonkohan mulla on keskimäärin..
Tarkistin. 8h 23min