Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Miten oppia tekemään kissansilmärajaukset?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="immortalem" data-source="post: 30843" data-attributes="member: 367"><p>Harjoittelu ja toistot on se keskeisin juttu. Ja rajauksen onnistuminen riippuu myös tosi paljon silmien muodosta, esim. itse opin vasta vuosi sitten että mulla on raskaat silmäluomet ja siksi normaali suora rajaus näyttää tyhmältä. Opettelin tekemään ns. batwing-eyelinerin (ks. kuva) ja se toimii. </p><p></p><p>[ATTACH=full]1186[/ATTACH]</p><p></p><p>Aloitan siis tuosta ala-ulkonurkasta vetäen suoran viivan ulospäin, sitten yläpuolen teen pitäen silmät auki. Tämän jälkeen laitan silmän kiinni ja yhdistän ne viivat tolla kuvan tavalla. Tää on ihan älyttömän hankala selittää. :D</p><p></p><p>Luottotuotteitani on essencen Liquid Ink -eyeliner (tässä on ohut, sivellintyyppinen kärki) ja käytän paljon myös e.l.f geelieyelineriä ja saman merkin "angled brush" -sivellintä. Hinta-laatusuhde näissä on loistava. Sanoisin, että aloittelijalle on ehkä helpompi aloittaa geelieyelinerillä, koska erillisellä siveltimellä saa paremman tuntuman.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="immortalem, post: 30843, member: 367"] Harjoittelu ja toistot on se keskeisin juttu. Ja rajauksen onnistuminen riippuu myös tosi paljon silmien muodosta, esim. itse opin vasta vuosi sitten että mulla on raskaat silmäluomet ja siksi normaali suora rajaus näyttää tyhmältä. Opettelin tekemään ns. batwing-eyelinerin (ks. kuva) ja se toimii. [ATTACH type="full" width="427px"]1186[/ATTACH] Aloitan siis tuosta ala-ulkonurkasta vetäen suoran viivan ulospäin, sitten yläpuolen teen pitäen silmät auki. Tämän jälkeen laitan silmän kiinni ja yhdistän ne viivat tolla kuvan tavalla. Tää on ihan älyttömän hankala selittää. :D Luottotuotteitani on essencen Liquid Ink -eyeliner (tässä on ohut, sivellintyyppinen kärki) ja käytän paljon myös e.l.f geelieyelineriä ja saman merkin "angled brush" -sivellintä. Hinta-laatusuhde näissä on loistava. Sanoisin, että aloittelijalle on ehkä helpompi aloittaa geelieyelinerillä, koska erillisellä siveltimellä saa paremman tuntuman. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Miten oppia tekemään kissansilmärajaukset?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja