Ihastuminen Miten siit voi olla niin kauan

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Siis olikse vittu OIKEESTI 2018 ku mä silloin rakastuin m:ään. Miten siit voi olla niin kauan? En oo nyt siis sitä mitenkään hirveesti ajatellu mut rupesin uppoomaan muistoihini vähän ja tuli jotenkin "ikävä"

Tää ei tunnu yhtään hyvältä nyt, vittu jos alan ajattelee sitä taas. Tää on vieläpä maaliskuuta iha niinku sillonki rakastuin siihen maaliskuussa. Tai no sillee kunnol se alko vast huhtikuussa tho. Mut pienesti se alko maaliskuussa jo D': yyyyy kauheita muistoja, siit on jääny niin paha jälki etten varmaan ikinä pääse tästä traumasta yli

Damn it.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Ei saatana on muuten vitun sairait muistoja. Ei saatana on muuten hirveet. Ei saatana nää tietyt biisitki jotka nykyään liittyy aika vahvasti myös esim timppaan ni on alunperin ollu kai m:ään liittyviä biisejä joten ok hirveetä? Selviänköhän mä täst. Ja ku ottaa huomioon että viimeks oon ollu ihan saaaaakelin rakastunu m:ään varmaa joskus 2019 loppuvuodest nii ei siitäkään nyt niin kauan oo. Toki muistan että myös viime joulukuussa ennen ku timppa case alkoi (ja saattoi olla viel sillonki ku se oli jo alkanu) mietin m:ää jonku verran mut se ei ollu hullu rakastumine niiku sillon 2019. Ömmm. Enks mä pääse siit koskaan eroon? Luulin etten enää ajattelis sitä mut nyt jotenki... Silti ajattelen sitä näköjään?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Juu-u enpä tiedä edes kumpaa ajattelen enemmän timppaa vai m:ää. No ehkä kuitenkin timppaa mut silti m on niin.... Ei vittu luulin melkein jo että olisin lopullisesti yli siitä. Huoh eipä ollu.

vituttaa molemmat liikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Voi vittu itkettää ku aattelen: m & timppa

Kiva hei

Vitun vittu
 
Ylös Pohja