Miten varaanien viikko on mennyt? Onko viikonloppusuunnitelmia?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Viikkohan ei ole vielä ohi, mutta viikonloppu häämöttää.
Itselläni ei kummempaa. Oon ostellut juttuja ja unelmoinu. Oon ollu kaikki päivät kotona ja kuunnellu musaa sekä piirtänyt ja väritellyt. Viikonloppuna ehkä käyn cittarissa ostamassa yhet toisenlaiset työkengät ja matkalaukun sekä repun.
Entä muut?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,037
Reaktioarvo
8,494
Vaihdoin juuri petivaatteet, kävin ensimmäistä kertaa viikkoon uimassa ja pesen nyt pyykkiä. Nyt samalla sitten katson Historylta ohjelmaa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Näyttäis siltä että huomenna päiväksi saareen.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,151
Reaktioarvo
5,470
Olen ollut koko viikon töissä ja on ollut varsin haastava viikko. Olen kuitenkin oppinut tosi paljon, kun olen joutunut väkisin pois mukavuusalueeltani. Ihanaa että on perjantai, näiden koettelemusten jälkeen todellakin kaipaan vapaata.

Viikonloppuna ajattelin nukkua paljon. Lauantaina käydään isoäidin luona kakkukahveilla. Muita suunnitelmia ei näillä näkymin ole.
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Yritän palautua hirveästä työviikosta ja vihdoin saada aikaiseksi laitettua sähköpostia isännöitsijälle, kun pyykkikoneen poistoveden viemäri taitaa olla tukossa.
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Olen pitänyt aika rennon työviikon, ehkäpä yrittäjyyden ainoita hyviä puolia mielestäni että niin voi tehdä jos haluaa. Tänään sain työprojektin valmiiksi ja kävin sen jälkeen hieronnassa, viikonloppuna pitäisi vetää läpi yksi Skype-puhelu ja aloitella pikkuhiljaa tavaroiden pakkaaminen muuttoa varten. Todennäköisesti en saa yhtäkään tavaraa pakattua kun ei ole vielä mikään hengenhätä aikataulujen suhteen, kadun sitten myöhemmin.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Ite en oo tehnyt tällä viikolla juuri mitään, mutta tänä iltana ois tarkotuksena lähteä mun tädin ja sen miesystävän kanssa amerikanraudalla kruisaamaan ja automeettiin. Viikonlopulle ei kyllä oo vielä suunnitelmia.
 
Ylös Pohja