Ihastuminen Miten voi olla näin ihastunut?!

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Kun pelkään sen reaktioo jos meen laittaa sille moi. Ja jos se sitten laittais mulle takaisin ni mitä mä sille sanoisin? Kuulostan ihan järkyttävältä, kun en uskalla mennä juttelee kenellekään. Mutta ku mä pelkään miten se suhtautuu muhun enkä varmaan kestäisi jos se ei olis kiinnostunu musta......
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Ikinä en oo koskaan ennen seurustellu. En oo koskaan ihastunut kehenkään yhtä pahasti kuin tähän... Kuitenkin se miettii kuinka outo mä oon kun en oo vieläkään ees pussannu ketäänn....
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Harmi että on käynyt noin :( Mä vaan stalkkaan tota tyyppiä vaan koko ajan snäpissä enkä uskalla laittaa sille viestii...Saatan nähdä sen ensiviikolla koulussa, enkä tiedä mitä tulee tapahtumaan. Joskus se saattaa kattoo mua mut tuntuu vaa tosi rumalta olo, niinkuin mussa ois joku vikana vaikka toisaalta rakastan sitä miten se mua kattoo :DDD Ihan varmasti sillä on joku tyttöystävä, kuka tollasta ei nyt haluais.....
Hei yritä vaan tutustuu siihen, et menetä mitään! <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Okei ehkä mä laitan varovasti laitan sille snäppiä ja katon jos se haluis tutustuu muhun. Tuntuu vaan et se saattaa olla yhes jonkun kaa ni tuntuu niin pahalta et kaikki on ollu sit turhaa...
Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu, oli se sitten hyvää tai huonoa, ja toivon että sun kohdallas hyvää :)
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En mäkään oo vielä sillein varsinaisesti pussannut ketään. D:
Kerrankin joku muukin :D Joskus se vähän hävettää kun tuntuu et kaikki on jo ehtinyt tehä kaikkee ja sit ite ei koska ei kiinnosta mitkään feikkisuhteet. Mä haluan et sekä mulla ja sillä toisella kumppanilla on oikeesti niinku vahvoja tunteita. Jota taas ei oo vielä sattunut kohdalle yläasteellaisten poikien ollessa tyhmiä ja idiootteja vaikka onhan niitä poikkeuksiakin ollut. :D
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Äää...Mä uskaltauduin laittaa sille snäppii ja se vastas! Se on vaan niin jumalainen!!!!!! Ja nyt se sitten jätti avatulle......
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Eikä oo vastannu vieläkään mitään... Luulen vahvasti että se on varattu tai sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ja täällä mä vaan märisen koko ajan sen perään...
 
Ylös Pohja