Ihastuminen Miten voi olla näin ihastunut?!

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Vittu, kun ei mee mitään ruokaa enää kurkusta alas. Mietin vaa sitä ja meinaan haljeta. Koko ajan ihan paska olo ja haluun sen vaan omaksi. Haluun vaan kouluun näkee sen. Mitään muuta en tarvii...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Mood. En syöny tammikuussa muutamaan viikkoon kunnolla, siis normaalisti ja oon varma että se johtu ainakin osittain timpasta. Nykyään syön ihan ok mut kieltämättä vieläkin välillä tulee sellanen olo että ei vaan meinaa jaksaa syödä, mieluummin kuihdun olemattomiin ja kuolen :D ja koko ajan on kans ihan karsee olo, mikään ei ikinä oo hyvin, kaikki vaan ahdistaa.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mood. En syöny tammikuussa muutamaan viikkoon kunnolla, siis normaalisti ja oon varma että se johtu ainakin osittain timpasta. Nykyään syön ihan ok mut kieltämättä vieläkin välillä tulee sellanen olo että ei vaan meinaa jaksaa syödä, mieluummin kuihdun olemattomiin ja kuolen :D ja koko ajan on kans ihan karsee olo, mikään ei ikinä oo hyvin, kaikki vaan ahdistaa.
Tämä. Oon noin puoli vuotta tai enemmänkin ollut ihastunut kyseiseen jätkään joka on kuin taivaasta pudonnut. Pelkään vain että hän on yhtä kusipää kuin kaikki muutkin...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Tämä. Oon noin puoli vuotta tai enemmänkin ollut ihastunut kyseiseen jätkään joka on kuin taivaasta pudonnut. Pelkään vain että hän on yhtä kusipää kuin kaikki muutkin...
En osaa yhtään auttaa koska mun kokemus irl-jutuista on se että niistä ei tuu mitään ja no, nykyään oon ilonenki siitä ettei niistä tullu mitään. Oon erikoistunut julkkisjuttuihin ni must tuntuu etten ees tiiä mitään noista :D vaikka oon mäki joskus tykännyt irl-tyypeistä. Mut basically aika vieras maailma mulle D: kuulostaa kamalalta tho.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En osaa yhtään auttaa koska mun kokemus irl-jutuista on se että niistä ei tuu mitään ja no, nykyään oon ilonenki siitä ettei niistä tullu mitään. Oon erikoistunut julkkisjuttuihin ni must tuntuu etten ees tiiä mitään noista :D vaikka oon mäki joskus tykännyt irl-tyypeistä. Mut basically aika vieras maailma mulle D: kuulostaa kamalalta tho.
Itse taas en ole kehenkään julkkikseen/elokuvahahmoon ikinä kunnolla ihastunut, korkeintaan pitänyt hyvännäköisenä :D Mä jotenkin vaan ihastun tyyppeihin, joita nään joka päivä ja joka voisi ehkä joskus pitää musta XDXDXDXD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Itse taas en ole kehenkään julkkikseen/elokuvahahmoon ikinä kunnolla ihastunut, korkeintaan pitänyt hyvännäköisenä :D Mä jotenkin vaan ihastun tyyppeihin, joita nään joka päivä ja joka voisi ehkä joskus pitää musta XDXDXDXD
Mut se on tosi hyvä juttu tavallaan, ainakaan sun ei tartte kokee sitä tuskaa ettet näe sitä tyyppiä :D vaikka on noissakin omat tuskansa mut kuitenkin. Se on yllättävän vaikeeta kun ei oikeasti näe sitä tyyppiä koskaan, luojan kiitos ne on ees suomalaisii mulla niin on sentään vähän helpompaa kuin joku jenkkijulkkis. Ehkä vähän enemmän toivoa edes nähdä niitä.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mut se on tosi hyvä juttu tavallaan, ainakaan sun ei tartte kokee sitä tuskaa ettet näe sitä tyyppiä :D vaikka on noissakin omat tuskansa mut kuitenkin. Se on yllättävän vaikeeta kun ei oikeasti näe sitä tyyppiä koskaan, luojan kiitos ne on ees suomalaisii mulla niin on sentään vähän helpompaa kuin joku jenkkijulkkis. Ehkä vähän enemmän toivoa edes nähdä niitä.
Itelle tekee entistä vaikeemmaksi se, että nään sen melkein joka päivä koulussa, mut en uskalla mennä juttelee sille...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Itelle tekee entistä vaikeemmaksi se, että nään sen melkein joka päivä koulussa, mut en uskalla mennä juttelee sille...
Nojoo onhan se noinki emt sanoisin et mee vaa juttelee. Oikeesti tällases tilantees ku ei voi tehdä mitään ni sitä kaipaa et olis edes mahollisuus tehdä jotain nii jos oikeesti tykkäät siitä ni kadut jos et mee puhuu sille.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Nojoo onhan se noinki emt sanoisin et mee vaa juttelee. Oikeesti tällases tilantees ku ei voi tehdä mitään ni sitä kaipaa et olis edes mahollisuus tehdä jotain nii jos oikeesti tykkäät siitä ni kadut jos et mee puhuu sille.
Monet on sanonutkin tätä, mut ei mulla oo tilaisuutta ku sillä alkaa kirjoitukset jo varmaan ensiviikolla. Se on vaan niin cool että mä näytän ihan roskapöntöltä sen lähellä :D Oon niin vitun ujo poikien kaa...
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Monet on sanonutkin tätä, mut ei mulla oo tilaisuutta ku sillä alkaa kirjoitukset jo varmaan ensiviikolla. Se on vaan niin cool että mä näytän ihan roskapöntöltä sen lähellä :D Oon niin vitun ujo poikien kaa...
Ja muutenkin se vaa yleensä kulkee sattumalta koulun käytävällä tai on kavereiden kaa...Luulenpa ettei munkaan kaverit siitä jätkästä tykkää.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Vittu, oon monta vuotta vaan paennut sitä faktaa, että joku vois olla mulle tarkoitettu ja kaikki on tyssännyt siihen että mä en osaa tehdä aloitetta tai mitään muutakaan. Monta kertaa on käyny niin että oon kuullu sen yhen pitävän musta mut sitten en oo uskonut ja koulu vaihtunu ni ei voi enää mennä puhumaan. Oon varmaan sit ihan sitoutumiskammone...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Monet on sanonutkin tätä, mut ei mulla oo tilaisuutta ku sillä alkaa kirjoitukset jo varmaan ensiviikolla. Se on vaan niin cool että mä näytän ihan roskapöntöltä sen lähellä :D Oon niin vitun ujo poikien kaa...
Nii no jos ei oo tilaisuutta ni ehkä sit sille ei voi mitään.... Ens kerralla sitten kun tykkäät jostain ni meet puhumaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,922
Reaktioarvo
2,893
Ni no toisaalta, saattaishan mulla olla vielä ehkä pari... mut panikoin aina niin sairaasti
Ymmärrän panikoinnin mutta kyllä se kuitenkin kannattaa. Muuten et voi saada ihastustasi jos et edes yritä. Usko pois, se vituttaa sitten kun ei oo enää tilaisuutta yrittää ja tajuut että sulla oli tilaisuus mut et tehny mitään.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Ymmärrän panikoinnin mutta kyllä se kuitenkin kannattaa. Muuten et voi saada ihastustasi jos et edes yritä. Usko pois, se vituttaa sitten kun ei oo enää tilaisuutta yrittää ja tajuut että sulla oli tilaisuus mut et tehny mitään.
ÄÄÄÄ....taisin addata sen äsken snäpissääää.....😲😲😲😲😲😲😲😓😖😖😖
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Hyvä! Usko pois muakin hävettää moni asia mitä oon tehny ja sanonu ihastuksilleni mut en silti kadu niistä ainuttakaan hyvä vaan että tein
Kiitos rohkaisusta! Ite panikoin tässä nyt ku se ei oo vieläkään addannu mua takasin..Ehkä sillä on vaa kiireitä ku kirjotuksetki tulossa ja kaikkee ja on loma...
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mä niin toivon sydämeni pohjasta et se laittais mulle ekana viestii..En tiiä viitinkö laittaa, vaikutanko liian kiinnostuneelta? Vittu ku se on nii cool et tälläki hetkel varmaa nauraa mulle :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Vihdoinkin jollakin sama... En tiedä mitä teennnnnnn... Haluan vaan sen syliin ja kattoo sitä ja sillä on niin JUMALAISET silmät et en kestääääää....
Ja mää vaan haluisin nähä sen ees vilaukselta ja haluisin olla sen kaa ja haluisin et se välittäs musta jajajajajajajaaa wäääähhääää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Miten niin et tuu näkee? Kaikista tuskallisinta kaikesta tulee kun näät sitä joka päivä koulussa mut sulla ei oo rohkeutta/kunnon tilaisuutta mennä juttelee sille...
Noh M kun sattuu olemaan 2v vanhempi ja siis se käy ammattikoulua (se asuu alle 10km päässä musta mut en mää voi nähä sitä) ja kun tota meillä oli kaks vuotta sitten säätöä ja siis se päätty sit syystä äx ja oltiin vuoden ajan aika vaivaantuneissa väleissä ja vaikka se omien sanojensa mukaan vihaa mua nii musta vähän tuntuu siltä ja joo tuskin se haluu nähä mua

Hirvee selitys

Mää ja A ollaan ööööö en ossaa sanua, joskus tapellaan hulluna mut nyt meillä on ollu ihan ok välit ja se aika usein ärsyttää mua kuten myös sen kaverit.
Mut mää tiiän kenestä se tykkää ja tää tyttö tykkää siitä myös jtn on tuskallista nähä sitä koulussa ;_________;
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Noh M kun sattuu olemaan 2v vanhempi ja siis se käy ammattikoulua (se asuu alle 10km päässä musta mut en mää voi nähä sitä) ja kun tota meillä oli kaks vuotta sitten säätöä ja siis se päätty sit syystä äx ja oltiin vuoden ajan aika vaivaantuneissa väleissä ja vaikka se omien sanojensa mukaan vihaa mua nii musta vähän tuntuu siltä ja joo tuskin se haluu nähä mua

Hirvee selitys

Mää ja A ollaan ööööö en ossaa sanua, joskus tapellaan hulluna mut nyt meillä on ollu ihan ok välit ja se aika usein ärsyttää mua kuten myös sen kaverit.
Mut mää tiiän kenestä se tykkää ja tää tyttö tykkää siitä myös jtn on tuskallista nähä sitä koulussa ;_________;
Harmi että on käynyt noin :( Mä vaan stalkkaan tota tyyppiä vaan koko ajan snäpissä enkä uskalla laittaa sille viestii...Saatan nähdä sen ensiviikolla koulussa, enkä tiedä mitä tulee tapahtumaan. Joskus se saattaa kattoo mua mut tuntuu vaa tosi rumalta olo, niinkuin mussa ois joku vikana vaikka toisaalta rakastan sitä miten se mua kattoo :DDD Ihan varmasti sillä on joku tyttöystävä, kuka tollasta ei nyt haluais.....
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Jostain syystä ajattelen et oisko parempi laittaa sille vasta kesällä viestii ku tiiän ettei se oo enää ensi vuonna samassa koulussa ku mä... Mut sitten jos se oliskin kiinnostunut musta, mitä kuitenkin vahvasti epäilen, ois ehkä ollut kivempi nähä koulussa....Vittu tää on vaikeeta!!!!!
 
Ylös Pohja