Keho Miten voi yksi pahuksen jalkatreeni vetää jalat näin tukkoon? D:

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Oliko enemmä volyymia mitä yleensä vai mistä johtuu ja mitä liikkeit tarkallee ottae teit???? emt oonko ite joteki outo ku mulla menee ainaki joka kerta tuhanne jumii
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Oliko enemmä volyymia mitä yleensä vai mistä johtuu ja mitä liikkeit tarkallee ottae teit???? emt oonko ite joteki outo ku mulla menee ainaki joka kerta tuhanne jumii
Ei ole onneksi enää jumissa :D

Mutta joo, oli siis sellainen kahden liikkeen sarja joista toinen räjähtävä (esim. luisteluhyppy) ja toinen pumppaava (esim. hiissaus). 30sec per liike, molemmat liikkeet kun tehty, minuutin tauko. Tätä viisi kiertoa. Sitten vaihtui liikkeet ja sama juttu ja vielä kerran vaihtui liikkeet ja sama juttu. Eli tuli siis 2x5x3. Oli raskaampi kuin yleensä.

Jos menee aina jalat jumiin niin muistatko lämmitellä huolella, juoda tarpeeksi vettä (se voi oikeasti johtua ihan siitäkin) ja hölkätä vaikka viitisen minuuttia suorituksen jälkeen ettei hapot jymähdä? Venyttely on myös tärkeää.
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Ei ole onneksi enää jumissa :D

Mutta joo, oli siis sellainen kahden liikkeen sarja joista toinen räjähtävä (esim. luisteluhyppy) ja toinen pumppaava (esim. hiissaus). 30sec per liike, molemmat liikkeet kun tehty, minuutin tauko. Tätä viisi kiertoa. Sitten vaihtui liikkeet ja sama juttu ja vielä kerran vaihtui liikkeet ja sama juttu. Eli tuli siis 2x5x3. Oli raskaampi kuin yleensä.

Jos menee aina jalat jumiin niin muistatko lämmitellä huolella, juoda tarpeeksi vettä (se voi oikeasti johtua ihan siitäkin) ja hölkätä vaikka viitisen minuuttia suorituksen jälkeen ettei hapot jymähdä? Venyttely on myös tärkeää
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
oho kuulostaa iha mukavalta ja juu kyl pitäs kaikki olla sillai iha kunnossa alkuu otan vähä jotai aerobista+lämppäsarjat minimissää ja salilta himaan kävelen aina sen jonkun 15 min venyttelyä en usei pahemmi jaksa harjottaa toki oon kokeillu mut ei oo oikee auttanut ja siin on kans se että just reenaattuu lihasta ei vissii sais venytellä enne reeniikää ei sais tehä staattisia vaa pelkästää dynaamisia+kylmääkää lihasta ei sais venytellä et menee vähä turha hankalaks mun makuu toki toi on kai yksilöllist mite noi menee tiiän kyl porukkaa keillä tulee joka kerta domssit vaikka hoitaskin kaiken hyvin
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
itse kun on ruvennut pyöräilemään töihin niin ai suatana kun takareidet ja pakarat on kipiät :ddd siis kuitenkin reenailen mut kyl se pyöräily jotenkin ottaa erilaisesti niihin lihaksiin
 
Ylös Pohja