Aihe vapaa Miten voisin ilahduttaa muita ystävänpäivänä?

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Haluaisin siis ilahduttaa muita ihmisiä koululla ystävänpäivän kunniaksi, mutta en ole ihan varma miten. Oon jo suunnitellut, että jos uskallan niin voisin mennä yksinäisten viereen istumaan ruokalassa, mutta saa nähdä uskallanko. D: Sit teen ainakin mun parille kaverille ystävänpäiväkortit, mutta haluisin parantaa yleistä ilmapiiriä koululla ja ilahduttaa muita niin oisko kellään jotain vinkkejä siihen?

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Piilottele viestejä jossa on kivoja juttuja ihmisen esim kirjojen väliin, takin taskuun, kenkien sisään tms
Joo, siis tänkin itseasiassa oon jo ajatellut tehdä. Kirjotin jo positiiviset jutut valmiiksi Post-it-lapuille ja aion liimailla niitä ympäri koulua.

Niin ja siis nimenomaan ympäri koulua pitää laittaa, koska meillä ei oo koulukirjoja, takit on jossain repuissa tai tuolien selkänojalla yms. ja kengät on kaikilla aina jalassa.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Joo, siis tänkin itseasiassa oon jo ajatellut tehdä. Kirjotin jo positiiviset jutut valmiiksi Post-it-lapuille ja aion liimailla niitä ympäri koulua.

Niin ja siis nimenomaan ympäri koulua pitää laittaa, koska meillä ei oo koulukirjoja, takit on jossain repuissa tai tuolien selkänojalla yms. ja kengät on kaikilla aina jalassa.
Aa joo no mites tietokoneiden välillinen jos onnistuu?

Ylös Pohja