tervetuloa takasin minunki puolestani! Kiitoksia ylipäällikkö!
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 29.10.2021 AP AP #31 persikkapyllykkä sanoi: tervetuloa takasin minunki puolestani! Napsauta laajentaaksesi... Kiitoksia ylipäällikkö!
persikkapyllykkä sanoi: tervetuloa takasin minunki puolestani! Napsauta laajentaaksesi... Kiitoksia ylipäällikkö!
Totenkopf Ragdoll Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,852 Reaktioarvo 2,388 29.10.2021 #32 Meikävaan sanoi: Mahtavaa, itse enskuussa menosa :D (jos puhutaan koronarokotteesta eikä mistään huumetouhuista…) Napsauta laajentaaksesi... Siitä ensimmäisestä ouhutaan mieluummin. :))
Meikävaan sanoi: Mahtavaa, itse enskuussa menosa :D (jos puhutaan koronarokotteesta eikä mistään huumetouhuista…) Napsauta laajentaaksesi... Siitä ensimmäisestä ouhutaan mieluummin. :))
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 29.10.2021 AP AP #33 Totenkopf sanoi: Siitä ensimmäisestä ouhutaan mieluummin. :)) Napsauta laajentaaksesi... Niin arvelinkin, onkos kipeä käsi?
Totenkopf sanoi: Siitä ensimmäisestä ouhutaan mieluummin. :)) Napsauta laajentaaksesi... Niin arvelinkin, onkos kipeä käsi?
Totenkopf Ragdoll Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,852 Reaktioarvo 2,388 29.10.2021 #34 Meikävaan sanoi: Niin arvelinkin, onkos kipeä käsi? Napsauta laajentaaksesi... Nyt on vähän joo, mutta kun otin ekan oli yli vuorokauden koko käsivarsi kipeä. Saa nähdä onko tää kakkonen pahempi...
Meikävaan sanoi: Niin arvelinkin, onkos kipeä käsi? Napsauta laajentaaksesi... Nyt on vähän joo, mutta kun otin ekan oli yli vuorokauden koko käsivarsi kipeä. Saa nähdä onko tää kakkonen pahempi...
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 29.10.2021 AP AP #35 Totenkopf sanoi: Nyt on vähän joo, mutta kun otin ekan oli yli vuorokauden koko käsivarsi kipeä. Saa nähdä onko tää kakkonen pahempi... Napsauta laajentaaksesi... Porukka ainaki on puhunu et se ois pahempi D:
Totenkopf sanoi: Nyt on vähän joo, mutta kun otin ekan oli yli vuorokauden koko käsivarsi kipeä. Saa nähdä onko tää kakkonen pahempi... Napsauta laajentaaksesi... Porukka ainaki on puhunu et se ois pahempi D:
Totenkopf Ragdoll Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,852 Reaktioarvo 2,388 29.10.2021 #36 Meikävaan sanoi: Porukka ainaki on puhunu et se ois pahempi D: Napsauta laajentaaksesi... Joo, oon kuullut kans. Se varmaan riippuu ihan ihmisestä miten kukin reagoi, mutta nyt vielä muutamaan tuntii ei ole tullut mitään pahempaa.
Meikävaan sanoi: Porukka ainaki on puhunu et se ois pahempi D: Napsauta laajentaaksesi... Joo, oon kuullut kans. Se varmaan riippuu ihan ihmisestä miten kukin reagoi, mutta nyt vielä muutamaan tuntii ei ole tullut mitään pahempaa.
TalvinenRasia Kissan ulkoiluttaja Liittynyt 5.2.2021 Viestejä 846 Reaktioarvo 777 29.10.2021 #37 Meikävaan sanoi: Olen tosin vieläkin täällä, ehkä sitä nyt muutaman viikon viihtyisi :D Napsauta laajentaaksesi... Se kuulostaa hyvältä! :D
Meikävaan sanoi: Olen tosin vieläkin täällä, ehkä sitä nyt muutaman viikon viihtyisi :D Napsauta laajentaaksesi... Se kuulostaa hyvältä! :D